خانه / نمایش جزییات خبر

مراسم پر فیض دعای کمیل در جوار شهدای گمنام لنده برگزار شد

مراسم پر فیض دعای کمیل در جوار شهدای گمنام لنده برگزار شد
شب گذشته به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با حضور سبزپوشان نیروی انتظامی و مردم ولایتمدار لنده‌ای مراسم پرفیض دعای کمیل در جوار شهدای گمنام شهرستان لنده برگزار شد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، شب گذشته به مناسبت هفته نیروی انتظامی، مراسم پرفیض دعای کمیل با حضور سبزپوشان نیروی انتظامی شهرستان لنده و مردم ولایتمدار در جوار شهدای گمنام برگزار شد.

ستوان یکم یزدالله پورصمد در این مراسم معنوی با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی در اقتدار و امنیت کشور گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و صلابت ایران و امنیت اجتماعی بوده که مردم با آن احساس آرامش و امنیت می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنده گفت: هفته نیروی انتظامی هفته عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت و آرامش در جامعه است.

وی افزود: جمهوری اسلامی به داشتن نیروهای مخلص و تلاشگر این جامعه که امنیت را به ارمغان می‌آورند می‌بالد و ما نیز به نوبه خود به تمامی تلاشگران نیروی انتظامی و خانواده‌های آنان و بخصوص خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی تبریک می‌گوییم.

پورصمد افزود: پلیس امروزه به‌صورت تخصصی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و آموزشی وارد شده است از این رو ما به عنوان خادمان مردم در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مراسم پرفیض دعای کمیل را در جوار شهدای گمنام شهرستان لنده برگزار کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا هم در این مراسم معنوی با اشاره به رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های پرسنل خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی تقدیر کرد و گفت: امروز نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای تامین آرامش و امنیت کشور خواب را بر خود و همسنگران خود حرام کرده‌اند تا نظام جمهوری اسلامی قله‌های افتخار امنیت و آرامش را فتح کند.

امام جمعه موقت لنده با بیان این‌که امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و سرافرازی قرار دارد، افزود: جمهوری اسلامی ایران با هدایت رهبر فرزانه انقلاب و با توسل به اصول مترقی انقلاب پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی می‌کند و ما هر روز شاهد موفقیت‌های جدید در عرصه‌های مختلف در این کشور پهناور هستیم.

وی با بیان این‌که تمامی موفقیت‌ها و پیشرفت‌های کشور مرهون امنیت و آرامش نظام اسلامی است، گفت: امروز به برکت خون شهدا و آمادگی نیروهای مسلح و به‌ویژه نیروهای انتظامی، امنیت و اقتدار در مناطق مختلف کشور برقرار است.

 

۲۰ مهر ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید