خانه / نمایش جزییات خبر

خالص‌ترین نوع شهادت را شهدای گمنام دارند

خالص‌ترین نوع شهادت را شهدای گمنام دارند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران آذربایجان غربی گفت: ترویج فرهنگ شهادت و بهره‌گیری از فضائل و حسنات شهدای گمنام نیاز جوانان کشور و راهگشای آینده جامعه است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدهادی ذاکر با بیان اینکه شهدای گمنام سرداران و پرچمداران دفاع از حریم اسلام و میهن انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: خالص‌ترین نوع شهادت را شهدای گمنام دارند و خلوص شهدا سبب توسل ما به آنها شده است.
وی افزود: انقلاب اسلامی مدیون مقاومت، پایداری و استقامت شهدای گمنام است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جهاد فی‌سبیل الله بر پایه باورهای دینی و اعتقادی به فرمان امام راحل، پیروی از نظام ولایت فقیه است لذا باید در راستای حفظ و صیانت از ارزش‌های آموزه‌های دینی گام‌های موثری برداشت.
وی با اشاره به ضرورت احیا و استمرار حرکت‌های جهادی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: اگر امروز در اقصی نقاط کشور بوی شهادت با تشییع شهدای گمنام به مشام می‌رسد حکایت از عنایت خداوند در باز بودن در شهادت است.
این مقام مسئول شهدای گمنام را سرمایه‌های معنوی و حقیقی جامعه برشمرد و افزود: امروز اگر بعد از دو دهه از دوران دفاع مقدس شاهد تشییع شهدای گمنام و خاکسپاری آنها هستیم نشانگر ارزشمندی نظام ما در دفاع از خاک و وطن بود که جوانان این مرز و بوم با خلق حماسه ایران را جاودانه ساختند.
وی شهدا را افضل انسان‌ها برشمرد و تصریح کرد: اگر شهادت بزرگ‌ترین فیض الهی است، شهید شدن در راه وطن و دفاع از آرمان‌ها و اعتقادها ارج و قرب بسیار بالایی دارد.
این مقام مسئول شهدای گمنام را شهدای همیشه زنده تاریخ و ماندگار در قلب انسان‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر امروز جسم ظاهری این شهدا قابل شناسایی نیست اما در پیشگاه خداوند متعال معرفت و حقیقت وجودی آنها شناخته شده است.

۲۴ اَمرداد ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اَمرداد ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید