خانه / نمایش جزییات خبر

مراسم کلنگ‌زنی یادمان شهدای گمنام در لنده برگزار شد + تصاویر

مراسم کلنگ‌زنی یادمان شهدای گمنام در لنده برگزار شد + تصاویر
باحضورفرماندار ، امام جمعه موقت لنده‌، فرمانده سپاه ناحیه لنده و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان لنده پروژه یادمان شهدای گمنام این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، سرهنگ پاسدار نورمحمد صحتی اصل عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه یادمان شهدای گمنام این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهیدان با ایثار‌، فداکاری‌، استقامت و پایداری خویش درس دشمن ستیزی را به ما دادند و خود را الگو و سرمشق زندگی همه ما قرار دادند.

وی افزود: لزوم حفظ آثار و نشر ارزش‌ها و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس از مهمترین دستاوردهای بعد از شهیدان و دفاع مقدس بوده که مسئولان فرهنگی در سطح استان و کشور باید آن را مورد توجه قرار دهند.
فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: حقی که شهدای گمنام بر جامعه امروزی ما دارند بر هیچ کس پوشیده نیست چرا که آنان گمنام مانند تا به ما هویت بخشند.
 
 
وی تاکید کرد: وجود مقدس شهدای گمنام در هر شهر و دیاری باعث متبرک شدن آن و شهر و دیار به عطر وجود شهید و شهادت ‌بوده و جایگاه مقدسی برای زیارت کسانی که به دنبال گمنامی می‌گردند می‌باشد.
صحتی اصل به اعتبار تخصیص یافته در خصوص این پروژه گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 720میلیون ریال و از محل اعتبارات بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری استانداری استان احداث خواهد شد.
 

 

فرمانده سپاه ناحیه لنده به ابعاد فنی این پروژه اشاره کرد و گفت: با توجه به ساخت یادمان شهدای گمنام در سراسر استان ابعاد این پروژه در ابعاد 8*8 و به مساحت 64 متر مربع زیربنا و به ارتفاع 10 متر در تپه نوالشهداء شهرستان لنده احداث می‌شود.
گفتنی است این پروژه پس از گذشت 6 ماه از ورود شهدای گمنام به شهر لنده بعد از اتفاقات و بحث‌های زیاد کلنگ احداث یادمان شهدای گمنام در تپه نورالشهداء شهر لنده به زمین خورد.
۸ مهر ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید