خانه / نمایش جزییات خبر

همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع) یک شهید گمنام در همدان تشییع خواهد شد

همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع) یک شهید گمنام در همدان تشییع خواهد شد
همدان در سالروز شهادت امام جواد (ع) میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس می شود.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، محمد جواد زمردیان در گفتگویی در استان همدان اظهار داشت: در مورخ 13 مهر ماه سال 92 همدان میزبان پیکر مطهر فرزند روح ا... خواهد بود.
زمردیان بیان داشت: در نظر است تا طی برنامه ریزی های به عمل آمده این شهید گرانقدر در دانشکده فنی مهندسی شهید مفتح به خاک سپرده شود.
وی در ادامه اضافه کرد: از مورخ 13 مهر ماه به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید توسط مسئولان و فرماندهان نیروی انتظامی در قالب مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح برگزار می گردد.
نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان اعلام داشت: در ادامه، پیکر مطهر شهید به شهرستان ملایر منتقل و طی برگزاری دو برنامه برای بزرگداشت شهید والامقام، مراسمی با حضور مسئولان، فرماندهان، جمعی از نیروهای مسلح و مجامع دانشگاهی در این شهرستان برگزار می گردد.
زمردیان افزود: این یادگار دوران دفاع مقدس همزمان با اقامه نماز صبح در مورخ 14 مهر ماه سالجاری وارد روستای شورین و بعد از اقامه نماز پیکر مطهر در مراسم با شکوهی با حضور مردم و مسئولین تشییع و در دانشکده آموزش فنی شهید مفتح تدفین می گردد.
 

۶ مهر ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید