خانه / نمایش جزییات خبر

استقبال مردم دلگان از شهدای گمنام

استقبال مردم دلگان از شهدای گمنام
مردم ولایتمدار دلگان و روستاهای مسیر راه که از صبح امروز در انتظار پیکر پاک دو شهید گمنام بودند با ورود کاروان همراه، با ذبح گاو و شتر و نوحه خوانی و سینه زنی و استقبال گرم و باشکوه یک بار دیگر خاطرات دوران دفاع مقدس را زنده کردند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، دلگان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان و مردم روستاهای چاه شور، خیرآباد و علی آباد دلگان که از ساعتها در انتظار پیکر پاک شهدای گمنام بودند. با ورود کاروان همراه این دو لاله همیشه جاوید با شور و حال خاصی از آنان استقبال کردند.
حضور پدران و مادران شهدا و گریه و راز و نیاز آنان با پیکر دو لاله همیشه جاوید تداعی کننده دوران دفاع مقدس بود. 
 این گزارش حاکی از این است با ورود کاروان به هر یک از روستاهای مسیر مردم که از بامداد امروز در انتظار بودند با ذبح گاو و شتر و سردادن شعار حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است، این گل پرپر زکجا آمده از سفر کرب بلا آمده از کاروان شهدا استقبال کرده و وفاداری خود را به آرمانهای شهدا، امام شهیدان و نظام جمهوری اسلامی به منصه ظهور رساندند.
حضور هزاران نفر از مردم شهر و روستاهای مسیر راه ایرانشهر به دلگان و نوحه خوانی و سینه زنی استقبال کنندگان حال و هوای خاصی به منطقه داد و بوی عطر ایثار و شهادت یک بار دیگر فضای سیستان و بلوچستان را عطرآگین کرد.
پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دقایقی پیش وارد دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان شد و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این شهرستان به گرمی از آنان استقبال کردند.
پیکر پاک دو شهید گمنام دیروز از طریق فرودگاه وارد ایرانشهر شد و پس از استقبال و اجرای برنامه های مختلف وداع، صبح امروز از بمپور به دلگان انتقال یافت.
۳ مهر ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید