خانه / نمایش جزییات خبر

یادواره شهدای دانشگاه صنعتی اصفهان در جوار شهدای گمنام برگزار شد

یادواره شهدای دانشگاه صنعتی اصفهان در جوار شهدای گمنام برگزار شد
دوازدهمین یادواره 144 شهید پر افنخار دانشگاه صنعتی اصفهان 12 تا 14 مرداد ماه با حضور خانواده محترم شهدا در جوار حرم شهدای گمنام این دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، دوازدهمین یادواره 144 شهید پر افنخار دانشگاه صنعتی اصفهان 12 تا 14 مرداد ماه با حضور خانواده محترم شهدا در جوار حرم شهدای گمنام این دانشگاه برگزار گردید. دکتر همدانی گلشن در آئین افتتاح این یادواره گفت:دانشگاه صنعتی اصفهان متعلق به آحاد ملت ایران و خانواده های شهدا است.
سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به پیشرفت های انقلاب اسلامی در سی سال گذشته افزود: انقلاب اسلامی اکنون در جایگاهی است که الگوی مناسبی از نظامی اسلامی را در دنیا پیاده کرده است.
حرم شهدای گمنام دانشگاه صنعتی اصفهانوی خاطر نشان کرد: وظیفه امروز جامعه دانشگاهی، سنگین تر از گذشته شده است و باید با برنامه ریزی دقیقتر و منسجم تر برای تحقق اهداف عالی نظام تلاش کنیم.
همدانی گلشن با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی امکانات خوبی را برای پیشرفت و تحقق چشم انداز توسعه در دانشگاهها فراهم نموده است تاکید کرد: اساتید و دانشجویان ما برای رسیدن به پیشرفت علمی، باید شبانه روزی تلاش کنند و در این مقطع هیچ بهانه ای برای کم کاری وجود ندارد.
دبیر یادواره دوازدهم و معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان در این مراسم گفت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگان است.
دکتر ربانی افزود: آشنا ساختن نسل جوان با افتخارآفرینی شهدا نتایج مطلوبی را در جامعه جوانان ما به همراه خواهد داشت.
درحاشیه این همایش سه روزه  برنامه هایی از جمله دمی با خانوادهای شهدا، بازدید از اماکن فرهنگی و تاریخی اصفهان و همایشهای ویژه بیش بینی شده بود.
دوازدهمین یادواره شهدا دانشگاه صنعتی اصفهان روز پنجشنبه با برگزاری دعای پر فیض کمیل در کنار یادمان شهدای گمنام دانشگاه خاتمه یافت.

۱۹ اَمرداد ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اَمرداد ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید