خانه / نمایش جزییات خبر

مراسم استقبال از 9 شهید گمنام و یک شهید با نام در شیراز

مراسم استقبال از 9 شهید گمنام و یک شهید با نام در شیراز
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از مراسم استقبال 9 شهید گمنام و یک شهید با نام صبح فردا در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز خبرداد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، حسن خلیلی دیروز در نشست خبری در نگارخانه شهدای استان فارس با بیان اینکه مراسم استقبال از 9 شهید گمنام و یک شهید با نام ساعت 8 صبح فردا در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار می شود، بیان کرد: مراسم وداع با شهدا در اکثر نقاط شیراز برگزار می‌شود.
وی افزود: این شهدا چهارم مهرماه ساعت 15 همزمان با گلباران قبور مطهر شهدا در دارالرحمه شیراز تشییع می‌شوند، سپس به حرم مطهر احمدبن موسی(ع) منتقل و پس از نمازمغرب و عشاء با سخنرانی آیت‌الله مکارم شیرازی مراسم دعای کمیل و وداع با شهدا برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه شهدا تفحص شده بین سنین 16 تا 22 سال می‌باشند و در منطقه فاو جنوب تفحص شده‌اند، خاطرنشان کرد: دو تن از شهدا به شهرستان کارزین، سه شهید به خشت، دو شهید به شهرستان سده اقلید و دو شهید به بخش اسیر لامرد انتقال داده می شوند.
خلیلی در پایان تصریح کرد: تاکنون 140 شهید گمنام در 46 نقطه استان فارس تدفین شده اند که 12 تن از آنان در شیراز دفن شده و برای آنان المان های شهدا برپا شده است.
 
۱ مهر ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید