خانه / نمایش جزییات خبر

تشریح برنامه تشییع و خاکسپاری 9 شهید گمنام در استان فارس

تشریح برنامه تشییع و خاکسپاری 9 شهید گمنام در استان فارس
سرهنگ خلیلی:روز6 مهر ماه 9شهید گمنام در استان فارس تشییع و به خاک سپرده می شوند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، سرهنگ خلیلی، در گفت و گویی با سایت خمول اظهار داشت: استان شهید پرور فارس میزبان پیکر پاک 9شهید گمنام در تاریخ دوم مهر ماه سال جاری خواهد بود.
وی در خصوص تغییر برنامه تشییع و خاکسپاری 9شهید گمنام در استان فارس گفت: پیش از این قرار بود این شهدای گرانقدر روز 29شهریور ماه در استان فارس تشییع و به خاک سپرده بشوند ولی طی جلسه ای که با مسئولین برگزار شد مقرر گردید؛ ساعت 6:30صبح  روز دوم مهر ماه سال جاری مراسم استقبال از شهدا از فرودگاه شیراز تا معراج الشهدا برگزار گردد.
سرهنگ خلیلی در ادامه اعلام داشت: چهارشنبه 3مهر ماه مراسم شب وداع با شهدا در مراکز فرهنگی سپاه شهر شیراز و روز پنجشنبه 4مهرماه برنامه تشییع شهدا به سمت حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی(علیه السلام) و سپس برنامه وداع با شهدا، قرائت دعای کمیل و عزاداری در حرم مطهر برگزار می شود.
وی خاطر نشان شد؛ بعد از اتمام دعای کمیل و عزاداری بلافاصله شهدای والامقام به شهرستان های مربوطه اعزام، تا روز5 مهرماه مراسم شب وداع در نقاط استان فارس(شهر خشت،شهر کارزین،شهر اسیر،شهر سده) اجرا گردد و در ادامه، این شهدای گرانقدر در روز 6مهرماه در نقاط مربوطه تشییع و به خاک سپرده شوند.

 

۲۵ شهریور ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید