خانه / نمایش جزییات خبر

حضور شهدای گمنام تحول فرهنگی و معنوی را به دنبال دارد / مزار شهدا دارالشفای حاجت‌مندان است

حضور شهدای گمنام تحول فرهنگی و معنوی را به دنبال دارد / مزار شهدا دارالشفای حاجت‌مندان است
فرماندار قروه گفت: میزبانی این شهرستان از 2 شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس، نعمت و برکتی الهی است که نوید تحول عظیم فرهنگی و معنوی را به دنبال دارد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، محمدرسول شیخی‌زاده شب گذشته در جلسه هماهنگی تشییع پیکر مطهر 2 شهید گمنام اظهار کرد: مردم شهرستان قروه به ویژه سریش‌آباد، ویژگی‌های برجسته خود را در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب به نمایش گذاشته‌اند.
وی افزود: این بار نیز مردم شهید پروری این شهرستان، با استقبال با شکوه از شهدای گمنام، ولایت‌مداری و انقلابی بودن خود را اثبات می‌کنند.
فرماندار قروه، مرقد مطهر شهدای کمنام را حرم‌های قدسی برای بهره‌گیری معنوی عنوان کرد و ادامه داد: با تدفین این دو شهید گرانقدر تعداد یادمان شهدای گمنام در شهرستان، به 2 یادمان می‌رسد.
فرماندار قروه با اشاره به اهمیت معنوی مقبره شهدا افزود: مقبره مطهر شهدا، دارالشفای حاجتمندان و ارادت عاشقان شهادت است که شهر سریش‌آباد با عنایت به سابقه دفاع خود از ارزش‌های ناب انقلابی، میزبانی شایسته‌ای را از فرزندان دلیر و گمنام خود خواهد داشت.
وی با تأکید بر برنامه‌ریزی گسترده برای تشییع باشکوه از این شهدای والامقام ،تصریح کرد: هرآنچه که انجام دهیم ، در وقاع نشانه پای بندی ما به آرمان شهداست و در برابر عظمت جانفشانی شهدا، کار بزرگی نخواهد بود.
شیخی‌زاده خاطرنشان کرد: حضور دائمی شهدا، توطئه‌های دشمنان ملت بزرگ و شهید پرور کشور و ارزش‌های اسلامی کشورمان را خنثی می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه حضور شهدا ، تجدید میثاق دوباره‌ای با آرمان شهداست، گفت: نسل جوان و نوجوان ما تشنه آشنایی با ارزش‌های انقلاب است و این حضور فرصتی مغتنم برای تبیین ارزش‌هاست.
فرماندار قروه متذکر شد: مردم ما قطعاً حضوری باشکوه در این مراسم معنوی خواهند داشت، چراکه دعوت‌کننده خود شهدا هستند.
وی در پایان عنوان کرد: برنامه معنوی شبی با شهدا، چهارشنبه شب در مسجد سیدالشهدا(ع) قروه برگزار می‌شود و صبح روز پنج‌شنبه مراسم تشییع و وداع با شهدا در شهر سریش‌آباد برگزار می‌شود.
۲۴ شهریور ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید