خانه / نمایش جزییات خبر

همایش تجلیل ازخادمان شهدای گمنام دردانشکده پردیس بابلسربرگزارشد

همایش تجلیل ازخادمان شهدای گمنام دردانشکده پردیس بابلسربرگزارشد
زندگی آسمانی دویست و ده شهید گمنام در 67 نقطه استان مازندران در جریان می باشد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، منصورعلی زارعی در همایش تجلیل از خادمان شهدای گمنام این استان در دانشکده پردیس بابلسر بیان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مؤثری در مصونیت بخشی فرهنگی نسل جوان دارد. زارعی بر گسترش فعالیت های فرهنگی در یادمان های شهدای گمنام تأکید کرد و افزودهرگونه فعالیت فرهنگی مرتبط با دفاع مقدس در حقیقت واکسینه سازی اجتماعی در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان اسلامی محسوب می شود.
همچنین در این همایش، سرهنگ علیرضا یدا... پور معاون فنی و مهندسی و امور یادمانهای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران طی سخنانی با اشاره بر اینکه زندگی آسمانی دویست و ده شهید گمنام در 67 نقطه استان مازندران در جریان می باشد، افزود: خاک شهید پرور استان لاله خیز مازندران از جمله استانهایی در سطح کشور است که بالاترین شهدای گمنام را در آغوش خود جای داده است.
وی همچنین اضافه کرد: یادمان سازی های شهدای گمنام در حقیقت به منظور اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و انتقال ارزشهای دفاع نینوایی به نسل های جامعه اسلامی صورت می گیرد.
این گزارش حاکی است: دکتر احمدپور رئیس دانشگاه دولتی مازندران نیز در این همایش طی سخناین با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت حرمت خون شهیدان، اظهار داشت: شهیدان با شهادت خویش اسلام و انقلاب اسلامی را مصونیت بخشیده اند.
وی افزود: شکوفایی و استقلال امروز ایران اسلامی مرهون خون شهیدان راست قامت است.
 
۲۳ شهریور ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید