خانه / نمایش جزییات خبر

«مجتمع فرهنگی الغدیر» دلگان میزبان شهدای گمنام معرفی شد

«مجتمع فرهنگی الغدیر» دلگان میزبان شهدای گمنام معرفی شد
فرماندار شهرستان دلگان گفت: با توجه به شرایط مناسب و برخورداری از فضای معنوی مصلی شهر دلگان، این مجتمع فرهنگی برای تدفین دو شهید گمنام معرفی شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، رضا مشکی ظهر دیروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی سیستان و بلوچستان در استانداری، اظهار داشت: پیش از این دو مکان دیگر برای خاکسپاری انتخاب شده بود که بهترین نقطه با توجه به نزدیکی به مصلی شهر و وجود فضای سبز در جوار نقطه مورد نظر، این مکان انتخاب شد.
فرماندار شهرستان دلگان در ادامه با حماسه ساز خواندن ارزش‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: ارزش‌هایی که شهدا از خود باقی گذاشتند باید تا نسل‌های بعدی زنده و باقی بماند.
وی اعتقادات مردم دلگان را محکم و استوار دانست و این شاخص را عاملی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدا برشمرد.
عضو کارگروه اجتماعی و فرهنگی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مراسم تشییع و خاکسپاری با حضور مردم ولایت‌مدار و شهید پرور دلگان از ورودی این شهر آغاز و تا محل دفن آنها تشییع می‌شود، مسئولان محلی و استانی نیز در این مراسم حضور خواهند یافت.
رئیس شورای تامین دلگان همچنین از تدوین برنامه‌ریزی جزئیات و حفظ نظم و انضباط در روز خاکسپاری خبر داد و تصریح کرد: همه تدابیر و نیاز‌ها برای ورود این مهمانان در کمیته شهرستانی دیده خواهد شد.
قرار است تا پیکر دو شهید گمنام با پرواز مستقیم تهران ـ ایرانشهر در روز دوم مهر ماه وارد ایرانشهر شده و پس از مراسم استقبال توسط مردم این شهر، در روز چهارم مهر ماه امسال به دلگان منتقل شود.
۲۰ شهریور ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید