خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر دو شهید گمنام در ماهدشت کرج آرام می گیرد

پیکر دو شهید گمنام در ماهدشت کرج آرام می گیرد
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز از تشییع پیکر دو شهید گمنام در شهر ماهدشت کرج خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، نادر ادیبی "مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز" در گفت و گویی اظهار داشت: بنا شده این دو شهید در پارکی در جنب مبادی ورودی شهر ماهدشت تدفین شوند.
وی افزود: این اقدام با هدف پاسداشت مقام شهدایی است که هشت سال در جبهه های نبرد حق علیه باطل جنگیدند و جان خود را فدای اسلام و انقلاب نمودند ولی هم اکنون هویت واقعی آنها مشخص نیست.
ادیبی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان را از وظایف امروز مسئولین و مردم دانست و خاطرنشان کرد: همه مردم باید به فراخور توان خود چراغ راه شهداء را در کشور روشن نگه دارند.
وی ادامه داد: نوجوانان و جوانان دیروز بدون هیچ چشم داشتی با حضور در جبهه‌ها به مبارزه با دشمن پرداختند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد و نباید اجازه دهیم که گذر زمان از دوران هشت سال دفاع مقدس نسل امروز را از فرهنگ جبهه و جنگ و ایثار و شهادت دور کند.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز در پایان گفت: طی 10 سال گذشته استان البرز میزبان 70 شهید گمنام بوده که در مناطق مختلف استان به آغوش خاک سپرده شده اند و علاوه بر این دو شهید نیز قرار است 28 شهریور ماه در ماهدشت تشییع شوند.
۲۰ شهریور ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید