خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع پیکر 2 شهید گمنام در استان کردستان

تشییع پیکر 2 شهید گمنام در استان کردستان
تشییع دو شهید گمنام همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می گردد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، محمدرضا شرفبیانی در دومین جلسه هماهنگی برگزاری ویژه برنام‌های هفته دفاع مقدس که سه‌شنبه شب در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، از تشکیل 8 کمیته مختلف به منظور برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و اظهار کرد: پنج کمیته تا کنون برنامه‌های خود را اعلام کرده‌ که براین اساس بیش از 100 برنامه توسط آنها در سطح استان برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان خاطرنشان کرد: آمار کلی ویژه برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس استان در آخرین جلسه هماهنگی این برنامه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.
شرفبیانی از تشییع دو شهید گمنام همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد و بیان داشت: شهید گمنام یادگار دفاع مقدس 28 شهریورماه جاری در شهر سریش‌آباد تشییع می‌شوند.
وی، برگزاری مسابقات قرآن کریم، محافل انس با قرآن، اردوهای بصیرتی،علمی و سیاسی، مسابقات ورزشی و اعزام اکیپ‌های پزشکی به نقاط محروم را از جمله ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان عنوان کرد و گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس زنگ مقاومت و پیروزی با هماهنگی حوزه‌های بسیج دانش آموزی در سطح مدارس استان به صدا در می‌آید.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان از برگزاری مراسم سان و رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور ماه امسال خبر داد و تأکید کرد: حضور در گلزار شهدا، دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در استان، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و ارائه خدمات رایگان توسط علوم پزشکی و شهرداری‌ها را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان برشمرد.
رونمایی از یادمان شهدای شیمیایی
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که شهرداری سنندج عملیات ساخت یادمان شهدای شیمیایی را به پایان برساند در هفته دفاع مقدس از این یادمان نیز رونمایی می‌شود.
شرفبیانی برقراری پیوند نسل جدید با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و آشنایی جوانان با روحیه و انگیزه ایثارگان دوران دفاع مقدس را از مهم‌ترین اهداف برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و بیان داشت: نسل‌های جدید باید به عمق زوایای دفاع مقدس و ارزش‌های آن پی‌ببرند.
وی بر نوآوری و بهره‌گیری از توان مردم در برگزاری هرچه باشکوه‌تر ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان تاکید کرد و گفت: بیان واقعیات دوران دفاع مقدس در قالب برنامه‌های مختلف به نسل جوانان آنان را در برابر هجمه‌های نرم دشمنان بیمه می‌کند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در پایان ارتقای و کیفیت‌بخشی به ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس هم از لحاظ کمی و کیفی را ضروری خواند و ابراز امیدواری کرد با تلاش و تعامل همه دستگاه‌ها و نهادهای استان شاهد برگزاری هرچه باشکوه ویژه برنامه‌های این ایام در استان باشیم.
۲۰ شهریور ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید