خانه / نمایش جزییات خبر

یازدهمین یادواره 141 شهید و 3 شهید گمنام رامند برگزار شد

یازدهمین یادواره 141 شهید و 3 شهید گمنام رامند برگزار شد
هانی درزی رامندی: یازدهمین یادواره 141 شهید و 3 شهید گمنام بخش رامند شهرستان بوئین‌زهرا همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، یازدهمین یادواره 141 شهید و 3 شهید گمنام بخش رامند شهرستان بوئین‌ زهرا(س) و پاسداشت عالم بزرگوار شهید مدنی در بخش رامند همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، رئیس مذهب شیعه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رهنمایی، استاد حوزه علمیه و عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) قم و جمع کثیری از مردم و خانواده‌های شهدا در مسجد جامع شهر دانسفهان برگزار شد.
در ابتدای مراسم، امام‌جمعه دانسفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاری به بیان خیر مقدم به میهمانان و خانواده‌های شهدا پرداخت و برگزاری این‌چنین مراسمی را باعث پرورش نسل نوجوان و جوان دانست.
در این مراسم که معطر به نام و خاطر شهیدان بود، حجت‌الاسلام والمسلمین رهنمایی به بیان ویژگی‌های شهدا و مقام شامخ آنان نزد خداوند پرداخت و خاطرنشان کرد: خون شهدا و بیانات و راهنمایی‌های امام خمینی‌(ره) و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب، انقلاب ما را بیمه کرده و باعث شده اسلام ناب محمدی به فراتر از مرزهای ایران اسلامی برسد.
همچنین، مردم عزادار شهر دانسفهان از ساعت 10 روز گذشته، 11 شهریورماه با حضور در خیابان‌ها به عزاداری در سوگ امام جعفر صادق(ع)، رئیس مذهب شیعه پرداختند.
یادآور می‌شود، شهید آیت‌الله مدنی(ره)، شهید محراب در زمان حیات خود چندین سال به تبلیغ دین اسلام در شهر دانسفهان مشغول بود.
۱۲ شهریور ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید