خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع پیکر ۹۲ شهید فقط در یک نقطه از تهران انجام می‌گیرد

تشییع پیکر ۹۲ شهید فقط در یک نقطه از تهران انجام می‌گیرد
فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تشییع پیکر مطهر ۹۲ شهید فقط در یک نقطه از تهران انجام خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، سردار سیدمحمد باقرزاده در گفت‌وگویی اظهار داشت: پیکرهای مطهر 92 شهید که در عملیات جست‌وجوی اخیر مناطق برون مرزی کشف شدند، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) فقط در یک نقطه از تهران انجام خواهد گرفت.
وی ادامه داد: مراسم تشییع پیکر طیبه این 92 شهید، ساعت 9 صبح روز دوشنبه یازده شهریور ماه از مقابل پادگان سید الشهدای تیپ ویژه حضرت زهرا(س)سپاه محمد‌رسول‌الله(ص) واقع در میدان حر به سمت ساختمان قدیم مجلس واقع در خیابان امام خمینی(ره) تشییع می‌شود و سپس پیکر مطهر شهدا به ستاد معراج شهدای تهران منتقل خواهد شد.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین یادآور شد: هویت این شهدا هنوز بررسی نشده است و این کار بعد از مراسم تشییع روز دوشنبه در ستاد معراج شهدای مرکز انجام می‌گیرد؛ در صورت تشخیص هویت، این شهدا به خانواده‌هایشان تحویل داده می‌شود و در غیر این صورت به عنوان شهید گمنام در نقاط مورد بررسی شده به خاک سپرده خواهند شد.
 پیرو نصب بنر تبلیغاتی استقبال و تشییع شهدا در برخی محله‌های تهران با مضمون تشییع شهدا در آن محلات، این مصاحبه ترتیب داده شد.
۱۰ شهریور ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید