خانه / نمایش جزییات خبر

مجتمع شهدای گمنام آق قلا نماد فرهنگی قوم ترکمن است

مجتمع شهدای گمنام آق قلا نماد فرهنگی قوم ترکمن است
فرماندار شهرستان آق قلا به پروژه احداث مجتمع فرهنگی و هنری شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: این مجتع به عنوان نماد فرهنگی قوم ترکمن شناخته می شود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، حاجی گلدی کر بعدازظهر یکشنبه در بازدید از ساخت این مجتمع افزود: احداث مجتمع فرهنگی و هنری شهدای گمنام با طراحی آلاچیق ترکمنی طرحی بی نظیر در کشور است و این مجتمع به عنوان نماد فرهنگی قوم ترکمن شناخته خواهد شد.
وی افزود: همه ما دین به گردن داریم که همه جانبه در راه شهدا قدم برداریم و کمک همه جانبه داشته باشیم و از مردم تقاضای عاجل داریم که در این زمینه کمک های خود را دریغ نکنند.
فرماندار شهرستان با اشاره به شروع بکار شورای جدید با تقدیر از خدمات شورای شهر قدیم اظهار داشت : آنچه که مردم از شورای جدید می خواهد و خواسته اینجانب نیز هست، اینکه با وحدت و همدلی کار خود را شروع کنند و با جدیت مسائل و مشکلات شهر را برطرف نمایند.
کر در بخش دیگری از سخنان خود به زیرساخت شهر آق قلا اشاره کرد و افزود: تهیه طرح جامع تفضیلی آق قلا که در آن سایت اداری پیش بینی شده باشد و کمربندی که لازمه پیشرفت شهر آق قلا هست و عدم وجود آن مشکلات عدیده ای را برای شهروندان ایجاد کرده است از جمله اولویت هایی است که اعضای جدید شورای شهر باید با جدیت پیگیری کنند.
 
۲۱ اَمرداد ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اَمرداد ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید