خانه / نمایش جزییات خبر

خبرنگاران با شهدای گمنام ایلام تجدید بیعت کردند

خبرنگاران با شهدای گمنام ایلام تجدید بیعت کردند
به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، شماری از خبرنگاران استان ایلام صبح امروز در آیین ویژه‌ای با شهدای گمنام ایلام تجدید بیعت کردند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، شماری از نویسندگان، روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، مدیران مسئول، سردبیران و دست‌اندرکاران رسانه صبح دیروز با حضور در مزار شهدای گمنام به آنان ادای احترام کردند.
شرکت کنندگان در این آیین معنوی با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گمنام ایلام ادای احترام و تجدید بیعت کردند.
یکی از شرکت کنندگان در این مراسم معنوی گفت: جوانان این دیار با نثار جان خود زمینه اقتدار نظام اسلامی را فراهم کردند.
آبختی سنجابی در گفت‌وگویی اظهار داشت: ملت قهرمان ایران اسلامی با تقدیم عزیزترین فرزندان خود زمینه اقتدار و اعتلای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به وجود آوردند.
وی ادامه داد: رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس سبب یاس دشمنان و سرافرازی ملت ایران اسلامی شد.
سنجابی تصریح کرد: ارزش‌هایی همچون ایثار و شهادت باید با برنامه‌ریزی‌های منسجم فرهنگی و مناسب به نسل جوان امروزی انتقال یابد.
سرپرست روزنامه اطلاعات در استان ایلام گفت: نسل جوان امروز باید از سابقه پر افتخار کشور ایران اسلامی و ملت خود با اطلاع باشد تا به آن ببالد.
یکی دیگر از خبرنگاران شرکت کننده در این آیین معنوی گفت: دوران دفاع مقدس و شهیدان و ایثارگران مربوط به این برهه زمانی جزء ارزش‌های والای انقلاب اسلامی محسوب شده که باید این ارزش‌ها گرامی داشته شوند.
آزاده خرم در گفت‌وگویی اظهار داشت: برپایی چنین آیین‌هایی علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان سبب ترویج فرهنگ شهادت در جامعه می‌شود.
وی ادامه داد: ترویج این فرهنگ الهی نیز جزء ضرورت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و وجود آن موجب بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی گفت: فرهنگ شهادت که در جامعه ایران اسلامی نهادینه شده لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد و از نفوذ آنها جلوگیری می‌کند.
همچنین در پایان این آیین شرکت کنندگان با حضور بر مزار مرحوم رشنوادی و نورالهی از دست‌اندرکاران فقید رسانه در استان ایلام با قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی‌داشتند.
۲۰ اَمرداد ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اَمرداد ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید