خانه / نمایش جزییات خبر

اعضای جهاد دانشگاهی ‌استان اردبیل با شهدای گمنام تجدید بیعت کردند

اعضای جهاد دانشگاهی ‌استان اردبیل با شهدای گمنام تجدید بیعت کردند
در آستانه تشکیل سی و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی، اعضای جهاددانشگاهی ‌استان اردبیل‌ دوشنبه، 14 مردادماه با شهدای گمنام در محل شورابیل این استان تجدید بیعت کردند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، در آستانه تشکیل سی و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی، اعضای جهاددانشگاهی ‌استان اردبیل‌ دوشنبه، 14 مردادماه با شهدای گمنام در محل شورابیل این استان تجدید بیعت کردند.
در این برنامه معنوی که با حضور رئیس و اعضای جهاد دانشگاهی ‌استان اردبیل برگزار شد، شرکت‌کنندگان با آرمان‌های امام راحل و شهدای دفاع مقدس تجدید بیعت کرده و برای ادامه راه این عزیزان هم‌قسم شدند.
اکبر قاسمی، رئیس جهاد دانشگاهی ‌استان اردبیل در این برنامه با تأکید بر حفظ آرمان‌های شهدای اسلام، انقلاب و امام راحل تصریح کرد: امروز امنیت و آرامش جامعه را مدیون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های جانبازان، شهدا و ایثارگران کشورمان هستیم‌.
وی افزود: جهاد دانشگاهی در طول فعالیت خود در مسیر تعالی کشور گام برداشته و همواره ادامه‌دهنده راه این عزیزان بوده و است.
قاسمی با اشاره به اینکه شهدا جانشان را فدای مملکت کردند تا ما هم اکنون در آسایش باشیم، تأکید کرد: وظیفه ما این است که در راه عمل به آرمان آن عزیزان گام برداریم و قدم‌هایمان را محکمتر از سال‌های گذشته برداشته و خدماتی ارزشمندتر به مردم شریف استان اردبیل و جامعه انجام دهیم.
وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی ‌استان اردبیل در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، پژوهشی و ...توانسته است خدمات مطلوبی را در طول سال‌های اخیر انجام دهد، اظهار کرد: امیدواریم توانسته باشیم رضایت مردم عزیز استان را جلب نماییم و در اینجا در کنار شهدا با هم عهدی دوباره می‌بندیم که همچنان به‌صورت متحد، کاستی‌ها و کمبودها را رفع نمائیم و در جهت کاستن مشکلات استان و جامعه‌مان قدم‌های اساسی‌تری برداریم.
اهدای شاخه گل، غباروبی از مزار شهدا و قرائت فاتحه از بخش‌های دیگر این برنامه معنوی بود.
۱۵ اَمرداد ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اَمرداد ۱۳۹۲
گمنام
۱۳۹۲/۰۵/۲۰ Iran
1
0
0

انشاالله که از شهدا استفاده های سیاسی نکنیم


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید