خانه / نمایش جزییات خبر

محفل انس با قرآن در جوار مزار پنج شهید گمنام قم برگزار شد

محفل انس با قرآن در جوار مزار پنج شهید گمنام قم برگزار شد
محفل انس با قرآن با حضور کارگران بسیجی روزه‌دار در جوار مزار پنج شهید گمنام بهشت معصومه(س) قم برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، در نخستین محفل انس با قرآن کارگران بسیجی پایگاه مرکزی شهدای گمنام که با حضور اعضای هیئت قمر بنی‌هاشم، خادمان شهدای گمنام، خانواده‌ها، سرگروه‌ها و اعضای حلقه‌های تربیتی صالحین و جمعی از زائران قبور شهدای گمنام برگزار شد، پس از قرائت مناجات امیرالمؤمنین(ع) توسط شعبانیان از مداحان بسیج کارگری، مراسم با قرائت جزء 22 قرآن کریم به یاد شهدای گمنام، نوحه‌خوانی و سینه‌زنی و اقامه نماز جماعت مغرب و عشا ادامه یافت.
سیدرضا موسوی، فرمانده پایگاه بسیج کارگری شهدای گمنام در این مراسم گفت: ما کارگران بسیجی توفیقات زیادی برای انجام امور خیر در بسیج داشته‌ایم اما کار برای شهیدان به ویژه شهدای گمنام لذت دیگری دارد.
وی با اشاره به تشکیل 9 حلقه صالحین در پایگاه بسیج کارگری شهدای گمنام افزود: تمام فعالیت‌ها به ویژه برنامه‌هایی که در ارتباط با شهدای گمنام داریم، با حضور خودجوش و صمیمی اعضای این حلقه‌ها انجام می‌شود.
موسوی با اشاره به برپایی ایستگاه واکس صلواتی ادامه داد: این کار توسط یکی از کارگران بسیجی انجام می‌شود که پنجشنبه هر هفته با وجود دوری راه از یکی از روستاهای اطراف خود را به این محل می‌رساند و غبار از کفش زائرین شهدای گمنام می‌گیرد.
وی همچنین از برنامه‌ریزی پایگاه با هماهنگی سازمان آرامستان‌های قم و حوزه بسیج کارگری برای تداوم‌بخشی به اجرای برنامه‌های معنوی در جوار مزار شهدای گمنام خبر داد.
۱۵ اَمرداد ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اَمرداد ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید