خانه / نمایش جزییات خبر

حضور شهدای گمنام در شهرها امر به معروف و تذکری برای مردم است

حضور شهدای گمنام در شهرها امر به معروف و تذکری برای مردم است
شهدای گمنام یک نشان دیگری در دفاع مقدس دارند آن‌هایی که با اخلاص رفتند و بسیاری از این‌ها خودشان تقاضا داشتند که گمنام باشند با توسل به حضرت فاطمه زهرا از خدا می‌خواستند مانند حضرت زهرا قبری نداشته باشند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، رییس مرکز تعالی معنوی کوثر قم گفت: شهدای گمنام یک نشان دیگری در دفاع مقدس دارند آنهایی که با اخلاص رفتند و بسیاری از این‌ها خودشان تقاضا داشتند که گمنام باشند با توسل به حضرت فاطمه زهرا از خدا می‌خواستند مانند حضرت زهرا قبری نداشته باشند.
«سردار جواد ملکی» شب گذشته سوم مرداد ماه سال جاری در حاشیه برگزاری اولین یادواره شهدای گمنام و۶۶ شهید قمصر در گفتگویی در کاشان با بیان این مطلب گفت: شهدای گمنام همانند دیگر شهدا کسانی هستند که شاهد بر اعمال و رفتار ما هستند و به طور دائم باید از منبع ذکر آن‌ها بهره‌مند شویم.
رییس مرکز تعالی معنوی کوثر قم، وجود شهدای گمنام در جامعه و کشورمان را موحب برکت دانست و گفت: اینکه هرچند چندگاهی تعدادی از این شهدای گمنام شهرهای ما را عطرآگین می‌کنند ما را به یاد مسائل معنوی دوران دفاع مقدس بر می گردانند.
سردار ملکی حضورشهدای گمنام درشهر‌ها را امربه معروف وتذکری برای مردم دانست وگفت: هرشهید گمنامی که درمحلی که دفن می‌شوند میعادگاه و محفل انسی برای مسلمان و امت حزب الله می‌شود.
سردار ملکی به حضور مخلصانه مردم پایتخت گل و گلاب ایران شهر قمصر در حبهه‌های حق علیه باطل و ۸ سال دفاع مقدس و خدماتی که مردم این شهر به اسلام و مسلمین کردند اشاره کرد و گفت: مردم قمصر به خوبی پشتیبانی خود را در جبهه‌های جنگ نشان دادند و رزمندگان آن‌ها نیز در جبهه‌ها حضوری فعال داشتند به طوری که نزدیک به ۷۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران نمودند.
شایان ذکراست همزمان با افتتاح پارک شهدای گمنام قمصر، اولین یادواره شهدای گمنام و۶۶ شهید قمصر شامگاه سوم مردادماه سال جاری به همت حوزه مقاومت پایگاه شهید مدرس و همکاری شهرداری، بخشداری، کانونهای فرهنگی و هنری شهر قمصر با حضور معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس حوزه علمیه و خانواده معظم شهداء قمصر درجوار قبور دو شهید گمنام این شهر برگزار شد.
۵ اَمرداد ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۵ اَمرداد ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید