خانه / نمایش جزییات خبر

بنای جدید آستان مقدس شهدای گمنام دانشگاه امام حسین(ع) رونمایی شد

بنای جدید آستان مقدس شهدای گمنام دانشگاه امام حسین(ع) رونمایی شد
آئین رونمایی از بنای جدید آستان مقدس شهدای گمنام شب گذشته، اول مرداد با حضور خانواده‌های شهدا و دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، همزمان با شب نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد باسعادت کریم اهل بیت(ع)، آئین رونمایی از بنای جدید آستان مقدس شهدای گمنام در اتوبان شهید بابایی برگزار شد.
بنای جدید آستان مقدس شهدای گمنام در اتوبان شهید بابایی جنب دانشگاه افسری امام حسین(ع) با حضور پرشور جمع کثیری از دانشجویان این دانشگاه رونمایی شد.
در این مراسم سردار صفاری، رئیس دانشگاه امام حسین(ع) نیز حضور داشت که سخنانی چند درباره مقام شامخ شهدا و ماه مبارک رمضان ایراد کرد.
در این آئین که با مراسم جشن میلاد پربرکت دومین اختر آسمان ولایت و امامت حضرت امام حسن(ع) همراه بود، از آرامگاه هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس پرده‌برداری شد.
این آرامگاه دارای گنبدهای چتری همانند مسجد نبی در مدینه و در فضایی به وسعت 900 متر مربع افتتاح شد و برای نخستین بار در کشور چنین بنایی ساخته شده است.
یادمان هشت شهید دوران دفاع مقدس با هدف ایجاد فضایی فرهنگی و معنوی در این منطقه طراحی و ساخته شده است.
با افتتاح این بنا، از این به بعد دوست‌داران و عاشقانی که برای زیارت این شهدا به این مکان می‌آیند می‌توانند بر سر مزار این شهدای بزرگوار، فریضه نماز جماعت را بر پا کنند.
لازم به ذکر است که در مراسم شب گذشته، اول مرداد، جمع کثیری از مردم شهیدپرور تهران به همراه چند نفر از خانواده‌های شهدا نیز حضور داشتند.
۵ اَمرداد ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۵ اَمرداد ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید