خانه / نمایش جزییات خبر

میثاق نامه 15 زوج نکایی در جوار شهدای گمنام

میثاق نامه 15 زوج نکایی در جوار شهدای گمنام
عقد آسمانی 15 زوج جوان نکایی همزمان با سالروز ولادت امام عصر (عج) در جوار شهدای گمنام شهرستان نکا برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، مسئول هیئت رزمندگان نکا اظهار داشت: مراسم ازدواج در کنار بارگاه شهدای گمنام حرکت ارزشی است که برای نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان و آسمانی کردن ازدواج برگزار می‌شود.
این مسئول اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم، نهادینه کردن ازدواج اسلامی در جامعه و عهد و پیمان مجدد با شهدا است.
وی گفت: برگزاری چنین مراسم‌های در مزار شهدا نشان از نقش معنویت، صداقت وفاداری و توجه به ارزش‌های معنوی در یک زندگی مشترک دارد.
زلیکانی با اشاره به پیوند آسمانی حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) گفت: محبت حقیقی بین زوجین شکل می‌گیرد که اینگونه عشق و محبت را هرگز نمی‌توان با هیچ رسانه و دوربینی به تصویر کشید.
تولیت بوستان شهدای گمنام نکا ادامه داد: جوانان اسلامی باید در انتخاب همسر و عوامل شکل‌گیری یک ازدواج پسندیده اسلامی از سیره و روش انبیاء و اهل بیت(ع) پیروی کنند و با الگوبرداری از آنان ازدواج آسان و بدون تجملات را پایه‌گذاری کنند.
زلیکانی با بیان اینکه شهدای ما با تقدیم خون پاکشان این انقلاب را بیمه کرد‌ه‌اند و بیعت با آنان از وظایف است، یادآور شد: پیمان مجدد با شهدا، ارزش‌های معنوی و ادامه راهشان یکی از وظایف مهم است که با توجه به هجمه‌های مختلف دشمنان باید با قوت پیگیری شود.
۶ تیر ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید