خانه / نمایش جزییات خبر

یادواره شهدای گمنام در راور برگزار شد

یادواره شهدای گمنام در راور برگزار شد
مراسم سومین یادواره شهدای گمنام راور‌ روز جمعه، 17 خردادماه به‌مناسبت سالروز عید مبعث با حضور مسئولان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در جوار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، حجت‌الاسلام عبدوس، استاد حوزه علمیه قم در ‌مراسم یادواره شهدای گمنام ‌راور‌ که روز جمعه، 17 خردادماه در این شهرستان برگزار شد، ضمن استناد به آیات و روایات به بیان جایگاه و ارزش مقام شهدا پرداخت و گفت: انسان‌ها در زندگی به چند دسته تقسیم می‌شوند و از میان آنان افرادی راه خدا را پیش رو گرفته و خون خود را در راه خدا می‌دهند و به ربیون تلقی می‌شوند، یعنی انسان‌های خدایی هستند که خداوند چنین افرادی را دوست دارد و به آنان مقام و جایگاه خاص می‌دهد.
وی افزود: در زمان غیبت امام زمان(عج) فقط یک عالم و مجتهد وجود داشت که توانست حکومت شاهنشاهی را سرنگون کند و با همکاری ربیون و رشادت‌های مردان خدایی و شهادت آنان انقلاب را به پیروزی برساند و آن فقیه و مرجع جهان اسلام و تشییع حضرت امام خمینی(ره) بود.
حجت‌الاسلام عبدوس بیان کرد: مردان خدا در زمان جنگ تحمیلی هشت ساله جنگ را اداره کردند و با تمام وجود و گذشتن از همه زرق و برق دنیا و تعلقات دنیوی از کشور و دین خود دفاع کردند که امروز ما هر‌چه داریم از رشادت‌ها و برکت خون آنها است که با خون خود آزادی و ولایت فقیه را به ما هدیه دادند.
وی عنوان کرد: شهدای گمنام فرزندان بزرگ این ملت هستند که با رشادت‌های خود در دوران دفاع مقدس ترجیح دادند برای همیشه چراغ راه مردمان حق‌طلب باشند.
حجت‌الاسلام عبدوس متذکر شد: ملت ایران با حضور خود در انتخابات باید به تکلیف و وظیفه خود عمل کنند و رهرو راه شهیدان باشند و بار دیگر با حضور در صحنه اقتدار نظام را به تصویر بکشند.
۱۹ خرداد ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید