خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی
امروز مراسم گرامی‌داشت نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی فردا برگزار می‌شود .
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، حسین مهرعلیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد از برگزاری مراسم اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام این دانشگاه خبر داد
وی با اشاره به نقش موثر برگزاری یادواره شهدا در اعتلای معنوی جامعه، تصریح کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا و تبیین مجاهدت‌های ایشان از مهم ترین اهداف برگزاری سالگرد شهدای دانشگاه علوم پزشکی است.
مهرعلیان به تلاش شهدا و ایثارگران در راستای تحقق اهداف اسلام و انقلاب اشاره و تصریح کرد: شهدا و ایثارگران آن چنان حماسه های بزرگی را آفریدند که انقلاب اسلامی با گذشت نیم قرن، آرامش و آسایش خود را مدیون خون این شهیدان است بنابراین برماست که یاد و خاطره این بزرگ مردان را زنده نگه داریم.
وی با تاکید بر لزوم تبیین مجاهدت های رزمندگان برای مردم و همچنین ضرورت معرفی الگوهای برتر متناسب با نیاز جامعه، افزود: شهدا به عنوان پرورش یافتگان مکتب اهل بیت(ع) الگوی مناسبی برای جوانان هستند که می طلبد این قشر عظیم با تاسی از سیره شهدا در راستای اهداف اسلام و نظام کوشا باشند.
مهرعلیان بر ضرورت حفظ و تقویت روحیه حماسی در میان نسلی که در جنگ حضور نداشته اند، خاطرنشان کرد: چنانچه نسل امروز با رشادت های جوانان دوران هشت سال دفاع مقدس به درستی آشنا شوند، در همه ابعاد حماسه آفرینان امروز جامعه خواهند بود.
یادآور می شود، مراسم اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام این دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد سه شنبه، هفتم خردادماه راس ساعت 17 با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آقامیری و مداح اهل بیت سیدحسین موسوی در مجتمع رحمتیه دانشگاه در جوار قبور شهدای گمنام برگزار می‌شود.
۷ خرداد ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید