خانه / نمایش جزییات خبر

یادمان شهدای گمنام کوه خضر قم به بهره‌برداری رسید

یادمان شهدای گمنام کوه خضر قم به بهره‌برداری رسید
یادمان 14 شهید گمنام قم در جوار کوه خضر نبی با حضور پیریایی استاندار و جمعی از مدیران و مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، کرم رضا پیریایی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، از تلاش مجموعه های دست اندرکار ساخت این یادمان قدردانی کرد.
وی با بیان این که چند ماه پیش و در جریان بازدید از این مکان معنوی، وعده‌ای در خصوص اتمام ساخت یادمان 14 شهید گمنام به خاک سپرده شده در جوار کوه خضر نبی داده و به آن عمل شد تصریح کرد: یادمان شهدای گمنام و موزه دفاع مقدس فرصت مناسبی برای شکل گیری یک فضای معنوی در استان مقدس قم است.
استاندار قم افزود: باید به فکر ساخت المان‌هایی متناسب با ویژگی ها و ظرفیت های دینی و معنوی شهر قم در بخش‌ها و نقاط مختلف شهر باشیم.
پیریایی یادآور شد: ساخت موزه دفاع مقدس و توسعه فضای پیرامون یادمان شهدای گمنام جوار کوه خضر نبی، کارکرد مهمی در عرصه عمران و فرهنگ حماسه ایجاد می‌کند و باید مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه با اشاره به حماسه فتح خرمشهر، آزادسازی خرمشهر را از الطاف الهی یاد کرد و اظهار داشت: اگر برای خدا گام برداریم و دین خدا را یاری کنیم، خداوند نیز به ما نصرت اعطا خواهد کرد.

۶ خرداد ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید