خانه / نمایش جزییات خبر

زوج آملی در کنار مزار شهدای گمنام زندگی مشترک خود را آغاز کردند

زوج آملی در کنار مزار شهدای گمنام زندگی مشترک خود را آغاز کردند
همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی (ع)، مراسم آغاز زندگی مشترک زوج جوان آملی امروز در کنار مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با شکوه معنوی و مزین به ذکر صلوات برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ،  روح الله اسماعیلی 22 ساله کارمند شهرداری آمل و کوثر اسماعیلی دانش آموز سال سوم متوسطه مراسم عقد خود را در حسینیه لاله های زهرایی در جوار پنج شهید گمنام آمل در حضور خانواده ها و تعدادی از مسئولان این شهرستان و چند تن از آشنایان خود برگزار کردند.
روح الله اسماعیلی به برپایی مراسم ازدواج خود در جوار شهدای گمنام آمل اشاره کرد و گفت: شهدا در همه جا شاهد و ناظر بر اعمال هستند و بر این اساس بود این نقطه را برای نخستین روز زندگی مشترک انتخاب کردیم.
وی افزود: در مواقع غم و گرفتاری به دنبال و یاد شهدا باید باشیم و می توانیم زندگی و خوشی ها در کنار شهدا زندگی کنیم.
وی اضافه کرد: انتخاب گلزار شهدای گمنام آمل به جای سفره‌های مجلل عقد، با این هدف برگزار شد که ، رشادت‌ های رزمندگان اسلام را در طول زندگی فراموش نکنیم و همگان بدانند که آرامش امروز و فردایمان را مدیون خون شهدا هستیم.
اسماعیلی ادامه داد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و برگزاری این مراسم با موافقت کامل هر دو طرف خانواده بوده و موجب رضایت آنان شده بود.
وی ادامه داد: این امر موجب ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بین جوانان و  فراهم شدن شرایط ازدواج آسان تر برای همه جوانان به دور از تشریفات و هزینه های اضافی خواهد شد.
این زوج آملی پس از مراسم عقد، آغاز زندگی مشترک خود را با تجدید پیمان با آرمانها و ارزش های شهدا و امام راحل آغاز کردند و یادآور شدند: ارواح شهدا را واسطه عهد خویش قرار دادیم و به صلابت تمام کوه ها پیمان بسته که در تحقق ارزش های متعالی در زندگی خود بکوشیم.
آقا داماد تعداد 114 سکه بهار آزادی به نیت سوره های قرآن، یک جلد کلام الله مجید و سفر معنوی و زیارتی حج عمره را به عروس خانم متعهد شد.
۴ خرداد ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید