خانه / نمایش جزییات خبر

مراسم گرامیداشت شهدای گمنام وزارت نفت برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای گمنام وزارت نفت برگزار شد
مراسم گرامیداشت سومین سالگرد تدفین شهدای گمنام در مقبره الشهدای ساختمان مرکزی وزارت نفت با حضور وزیر و جمعی از معاونان و کارکنان این وزارتخانه برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، مراسم گرامیداشت سومین سالگرد تدفین شهدای گمنام وزارت نفت  با حضور مهندس رستم قاسمی، جمعی از معاونان ارشد و مدیران عامل شرکت های اصلی و فرعی و کارکنان ستاد وزارت نفت در یادمان شهدای گمنام این وزارت برگزار شد.
در این مراسم که با مداحی حاج صادق آهنگران برگزار شد، سخنرانان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ٨ سال دفاع مقدس از نقش شهیدان به ویژه شهدای گمنام تجلیل کردند.
 مدیران و کارکنان وزارت نفت در آئین معنوی حضوری فعال داشته و به قرائت فاتحه برای شهدای گمنام وزارت نفت پرداختند.
 خاکسپاری پیکرهای سه شهید گمنام دفاع مقدس  در سال ١٣٨٩ و در مقبره الشهدای واقع در حیاط ساختمان مرکزی وزارت نفت انجام شد.
 در این مراسم  که همزمان با سالروز شهادت دخت مکرم نبی اکرم (ص)  برگزار شده بود سه پرنده مهاجر هشت سال دفاع مقدس، در آیین ویژه‌ای که با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد این وزارت‌خانه در مقبره‌الشهدای وزارت نفت به خاک سپرده شدند.
سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، پس از سال ها دوری از وطن و بازگشت به آغوش مردم همیشه چشم‌انتظار میهن اسلامی، بر شانه‌های امت شهیدپرور از میدان هفت تیر تشییع و با برگزاری آیین ویژه‌ای در ساختمان مرکزی وزارت نفت به خاک سپرده شدند.
 
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید