خانه / نمایش جزییات خبر

پروژه یادمان شهدای گمنام در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد

پروژه یادمان شهدای گمنام در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد
معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: در هفته دولت امسال پروژه یادمان شهدای گمنام به بهره برداری می رسد و با توجه به شرایط محیطی منطقه زودتر از این تاریخ امکان تکمیل آن وجود ندارد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، منوچهر حبیبی در جلسه ای که به منظور بررسی میزان پیشرفت پروژه های یادمان شهدای گمنام و باغ موزه دفاع مقدس قزوین در محل استانداری تشکیل شده بود، با بیان این مطلب اظهار داشت:تسریع در روند اجرای دو پروژه فرهنگی و اعتقادی یادمان شهدای گمنام و باغ موزه دفاع مقدس قزوین به عنوان مطالبات مردم، در دستور اول کار ما در استان قرار دارد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد:اجرای این پروژه ها در راستای توجه به فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد است با توجه به اینکه مبنای شکل گیری انقلاب ما نیز یک مبنای فرهنگی و تقویت ارزش های اعتقادی می باشد لذا ضرورت پرداختن به این امور مهم همواره وجود دارد.
حبیبی افزود:اجرای اینگونه پروژه ها حرکت مثبتی است و مردم نیز حساسیت ویژه ای نسبت به تکمیل و به نتیجه رسیدن این اقدامات دارند.
وی در ادامه تصریح کرد:پروژه ی یادمان شهدای گمنام قزوین از لحاظ مکانی در بهترین نقطه شهر قرار دارد و محل دسترسی گردشگران، مسافران و مردم استان می باشد.
وی در ادامه تصریح کرد:محوطه سازی،احداث نمازخانه ، آسفالت ، جدول گذاری و احداث سرویس بهداشتی برای پروژه ی یادمان شهدای گمنام قزوین توسط شهرداری قزوین نیز می بایست انجام شود.
معاون امور عمرانی استاندار افزود:اجرای اینگونه پروژه های بایستی مافوق برنامه و خارج از سیستم اداری و کاری قرار گیرد و براساس وظیفه ایمانی و اعتقادی و حقی که شهدا و ایثارگران بر گردن ما دارند می بایست به آنها توجه ویژه ای کنیم.
ایشان درخصوص ضرورت اجرای پروژه های باغ موزه دفاع مقدس قزوین نیز خاطر نشان کرد:با توجه به موقعیت خاص استان قزوین باید این پروژه نیز به نتیجه رسیده و تکمیل گردد.
حبیبی افزود:رونق، اهمیت و پیشرفت پارک باراجین به اجرای این پروژه ارتباط دارد.
وی در ادامه افزود:تا پایان تیرماه سالجاری زمین پروژه باغ موزه دفاع مقدس قزوین به مساحت 12 هکتارتوسط شهرداری تملک و برای اجرا در اختیار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قرار گیرد.

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید