خانه / نمایش جزییات خبر

اولین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار شد

اولین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار شد
همزمان با سالگرد تدفین دو شهید گمنام در جوار مسجد مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور، اولین یادواره این دو شهید برگزار شد .
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، رییس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در ابتدا ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور چشمگیر مردم شهید پرور و مشارکت مسئولین خدا جوی دستگاه ها و نهادهای این شهرستان و همچنین استادان کارکنان و دانشجویان بسیجی این دانشگاه در برگزاری این مراسم گفت :شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و امنیت و آسایش و اقتدار فعلی ایران مرهون جان فشانی و ایثار گریهای شهدا می باشد .
دکتر سید هادی حسینی افزود :قریب به یک سال از آرام گرفتن این دو شهید گمنام در این دانشگاه می گذرد ودر این مدت شاهد برکات این حضور معنوی درعرصه های فرهنگی ، آموزشی و پژوهشی بوده ایم .
وی یاد آور شد : واحد نیشابور امروز این افتخار را دارد که به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی شهرستان با قریب به ۷۰۰۰ دانشجو ، میزبان شما مردم متعهد وعزیز در چنین مراسم ارزشمندی بوده و وظیفه خود میداند همانطور که در عمر ۲۸ ساله خود، پیوسته ، همسو با آرمانهای معمار بزرگ انقلاب واستفاده از رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری حرکت کرده ،اکنون نیز به برکت خون شهیدان و پاسداری از آرمانهای شهدای والا مقام ، با تلاشی مضاعف در راه توسعه و نشر علم و دانش به راه خود ادامه دهد .
وی در پایان تصریح کرد : با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهیدان ، به ویژه دو شهید گمنام واحد نیشابور ، در سالی که از سوی رهبر فرزانه ، سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیده شده ، بار دیگر و در جوار مزار این دو شهید ، با مقام عظمای ولایت میثاقی دوباره می بندیم که با تمام وجود ، از آرمانها و ارزشهای والای دینی و انقلاب اسلامی ایران دفاع نماییم .
حجت الاسلام عابدی ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج مقاومت مالک اشتر نیز در این مراسم به سخنرانی پرداخته و اظهار داشت : هدایت ، بزرگترین نعمتی است که خداوند به شهدا ارزانی داشته و به همین خاطر است که در نماز هایمان از او می خواهیم ، ما را به راه کسانی که به آنها نعمت داده هدایت کند .
وی همچنین در بخشی از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره و افزود :حضور حد اکثری مردم در انتخابات،موجب خنثی شدن فتنه ها می شود .
عابدی یاد آور شد : آن چیزی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بحرانها به سلامت عبور می دهد ، معنویت و درایت بی نظیررهبر معظم انقلاب و ایمان قوی ایشان به خداوند است .
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید