خانه / نمایش جزییات خبر

اولین یادواره 2 شهید گمنام دانشگاه آزاد نیشابور برگزار شد

اولین یادواره 2 شهید گمنام دانشگاه آزاد نیشابور برگزار شد
اولین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد نیشابور شب گذشته با حضور دانشجویان، اساتید و جمعی از مسئولان شهرستان در حسینه شهدای این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، حجت الاسلام عابدی، نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج مالک اشتر شب گذشته در یادوراه شهدای گمنام دانشگاه آزاد نیشابور گفت: هدایت بزرگترین نعمتی که خداوند به شهدا داده است، به همین خاطر است که هر روز در نماز از خداوند می‌خواهیم که ما را به راه کسانی که به آنها نعمت داده هدایت کند، یعنی راه شهدا.
 وی به مسائل انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: فرق انتخابات امسال با انتخابات سال 88 در این است که در انتخابات 88 فتنه بعد از انتخابات به وجود آمد؛ ولی در این انتخابات عداه‌ای سعی دارند فتنه را قبل از آن بوجود آورند.
 نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج مالک اشتر حضور حداکثری مردم در انتخابات را عامل خنثی شدن این فتنه دانست و بیان داشت: علت نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی به همین خاطر است.
 حجت الاسلام عابدی تاکید کرد: آن چیزی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بحران ها به سلامت عبور می دهد، معنویت بسیار بالای رهبر معظم انقلاب و ایمان مستحکم و بسیار قوی ایشان به خداوند است.
 نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج مالک اشتر ادامه داد: برخی از استادان دانشگاه که آب به چرخ دشمن می ریزند، هوشیار باشند هرکس بر خلاف راه امام شهدا رفت سرنگون می‌شود.
 حجت الاسلام عابدی گفت: از ابتدای انقلاب هرکس در هر پست و مقامی در مسیری جزء راه امام و شهدا رفت، سقوط کرد.
لازم به ذکر است، در انتهای این مراسم حاضرین در جوار مزار دو شهید گمنام حاضر و پس از زیارت شهدا مزار این دو شهید گمنام را غبارروبی و عطر افشانی کردند.
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید