خانه / نمایش جزییات خبر

یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد

یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد
هشتمین یادمان سه شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق در مسجد این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، استاد حوزه و دانشگاه یزد در این مراسم که با حضور مردم ، تنی از از مسوولان محلی و خانواده معزز شهدا برگزار شد گفت: انسان در طول دوران زندگی اش باید مسیر تعقل ، فطرت ، کشف، شهود و وحی را طی کند و با طی این مسیر است که انسان جایگاه رفیع شهید و شهادت را به خوبی درک می کند.
حجت الاسلام ˈعلی اکبر بشکانیˈ تصریح کرد: شهدا، جانبازان، آزادگان و در مجموع ایثار گران این مسیر را شناختند و آگاهانه برای دفاع از کیان اسلامی به پا خاستند.
وی با بیان اینکه شهدا در جوار رحمت الهی آرام گرفته و نزد پروردگارشان روزی می خورند، افزود: جانبازان ، آزادگان و خانواده آنها نیز در پیشگاه خداوند متعال، قرب و منزلت ویژه ای دارند.
این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: امنیت ، آرامش و پیشرفتی که امروز کشور اسلامی ما در همه عرصه ها دارد، مرهون ایثارگری و خون پاک شهدا و از خود گذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس است .
برپایی نمایشگاه عکس، پوستر و ماکتهایی از دوران دفاع مقدس در چند غرفه فرهنگی به یاد شهدا ، مداحی حاج ˈحسین حسین خانیˈ مداح اهل بیت کشوری از بم ،اجرای گروه سرود ناشنوایان هیئت امام حسین (ع) زرند- کرمان و بیان خاطرات پدر شهید عزت الله کیخواه، از خود و فرزند شهیدش، از حاشیه و دیگر برنامه های برگزاری یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق بود .
پیکر این سه شهید گمنام، هشت سال پیش پس از تشیع باشکوه مردم، در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی بافق به خاک سپرده شد

۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید