خانه / نمایش جزییات خبر

شهیدان گمنام تندیس زیبای دلیری ملت ایران است

شهیدان گمنام تندیس زیبای دلیری ملت ایران است
شهیدان گمنام تندیس زیبا و ماندگار سرافرازی ، سلحشوری و میراث جاودان استقامت و دلیری ملت ایران است.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ،  فریدون حسنوند در پیامی به مناسبت تشییع پیکر پاک شهدای گمنام دراستان بوشهرتاکید کرده است: بار دیگر شمیم دلنواز و روحبخش عطر شهیدان در شهر و استانمان وزیدن گرفته است و قلب و روحمان را به یاد کربلا و کربلاهای ایران می اندازد. شهیدان گمنام تندیس زیبا و ماندگار سرافرازی و سلحشوری و میراث جاویدان استقامت ودلیری ملت ایران هستندکه باعشق خودبه اهل بیت(ع) و لبیک به فرمان پیر و مرادشان حضرت امام راحل(ره) مصادیق بارز وفاداری و فداکاری گردیدند.
اینک که پیکرهای پاک لاله های خونین رنگ حماسه و ایثار به آغوش امت عاشق و پاکباخته بازگشته اند، براین نعمت عظیم و هدیه الهی سر بر سجده می سائیم و با بزرگداشت راه و رسم شهیدان و امام راحل عظیم الشأن با آرمان های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجدید بیعت می نمائیم.
بی تردید استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی ما مرهون خون پاک و مقدس این پرستوهای مهاجر و تمامی شهدا و ایثارگرانی است که در راه ترویج ارزش های اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نکرده و تا نثار جان شیرین خویش در این راه پایداری نمودند.
مردم غیور استان بوشهر که سرشار از روحیه فداکاری و ایثار و به عنوان سمبل مقاومت در کنار خلیج فارس می باشند همواره در کنار ولایت و حافظ سنگرهای معنوی و دفاع از اصول و ارزش ها بوده اند و این بار نیز با حضور گسترده و چشمگیر خود در تشییع پیکر پاک شهیدان، دین خود را به اسلام عزیز و شهدای گلگون کفن ادا خواهند نمود.

۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید