خانه / نمایش جزییات خبر

میزبانی شهدای گمنام منشا خیرات و برکات است

میزبانی شهدای گمنام منشا خیرات و برکات است
حجه الاسلام محمدیان:میزبانی پیکرهای معطر و نورانی شهدای گمنام برای دانشگاه علوم پزشکی گناباد منشا خیرات و برکات خواهد بود.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، حجت الاسلام محمد محمدیان در این پیام رشد شتابنده علمی و فتح قله های دانش را نتیجه خون‌های پاک هزاران هزار شهید عزیز ملت ایران دانست و افزود: بدون تردید رشد شتابنده علمی و فتح قله های دانش که با همت و عزم جوانان مومن و غیور و توانای دانشگاههای ما آغاز گردیده و با قوت و اراده ای راسخ به پیش می رود نتیجه خون های پاک هزاران هزار شهید عزیز ملت ایران است.
وی در این پیام تصریح کرده است: امروز خانواده بزرگ دانشگاهیان، آزادی و استقلال خود را مدیون و مرهون جهاد و ایثار شهدا می داند و بر سر پیمانی که با شهدای گرانقدر بسته اند محکمتر و استوارتر از گذشته ایستاده و مصمم است تا با مجاهدت علمی اساتید و فرزندان نخبه ملت بزرگ ایران تحت توجهات حضرت ولی عصر (ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء) و با پیروی از رهبری حکیم و فرزانه در مسیر اعتلای میهن اسلامی موانع و سختیها را در نوردد.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها در پایان این پیام خاطر نشان شد؛ از خداوند متعال توفیق ادامه راه نورانی شهیدان و استقامت روز افزون در جهاد علمی و معنوی را برای همه دانشگاهیان عزیز منطقه گناباد خواستارم.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید