خانه / نمایش جزییات خبر

امام جمعه قزوین از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام تقدیر کردند

امام جمعه قزوین از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام تقدیر کردند
امام جمعه استان از حضور بی‌ نظیر و باشکوه مردم استان قزوین و شهرهای البرز، آبیک و تاکستان در مراسم تشییع شهدای گمنام تقدیر کردند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، آیت ‌الله هادی باریک‌ بین ظهر یکشنبه در گردهمایی امام جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهرستان آوج برگزار شد، اظهارداشت: باید از حضور بی‌نظیر مردم ولایتمدار و با بصیر استان قزوین و دیگر شهرهای این استان که در مراسم وداع با شهدای گمنام که با حضور نوجوانان، جوانان، دانشجویان و مردم استان همراه شد، قدردانی کنم.
وی افزود: این حضور باشکوه مردم در مراسم وداع با پیکرهای آسمانی شهدا نشان از عشق و ارادت به آرمان‌های والای شهدا و رهبری معظم انقلاب اسلامی داشت.
امام جمعه قزوین تصریح کرد: مردم قدرشناس ایران اسلامی همچنان به ارزش‌های شهدا و این نظام اسلامی وفادار بوده و هستند.
در ادامه سیدضیاءالدین هاشمی، امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به راهبرد امسال رهبر معظم انقلاب تحت عنوان "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" بیان کرد: باید در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور خود در پای صندوق‌های رأی یکبار دیگر برگ زرینی به افتخارات این نظام اسلامی بیفزاییم.
حجت‌الاسلام محمدتقی بهبودی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان همچنین خطاب به ائمه جمعه استان گفت: شما ائمه جمعه استان باید در تریبون‌های نماز جمعه راهبرد امسال رهبر معظم انقلاب را برای مردم و به خصوص نسل جوان تبیین کنید.
۲ اردیبهشت ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید