خانه / نمایش جزییات خبر

آذربایجان غربی معطر به بوی 6 شهید گمنام شد

آذربایجان غربی معطر به بوی 6 شهید گمنام شد
پیکر پاک 6 شهید گمنام با استقبال پرشور مسئولان و مردم در فرودگاه ارومیه وارد آذربایجان غربی شد و پس از انجام تشریفات نظامی به میعادگاه نماز جمعه این شهرستان رهنمون شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، در آستانه شهادت حضرت فاطمه(س) پیکر پاک 6 شهید گمنام دفاع مقدس وارد خطه شهید پرور آذربایجان غربی شد.
پیکر این شهدای گرانقدر دفاع مقدس صبح روز جمعه با استقبال پرشور مسئولان و مردم در فرودگاه ارومیه وارد آذربایجان غربی شد و پس از انجام تشریفات نظامی به میعادگاه نماز جمعه این شهرستان رهنمون شد.
در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مدیران کل و روسای ادارات استانی و شهرستان برگزار شد، مداحان اهل بیت(ع) به قرائت زیارت عاشورا و مداحی در وصف شهدا پرداختند.
پس از استقبال از پیکر این شهیدان، تشییع پیکر خودرویی در مسیر فرودگاه بین المللی ارومیه تا مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان انجام شد و حرکت نمادین شهدا در میان نمازگران به اجرا درآمد.
پیکر این شهدا پس از اجرای برنامه های متنوع در مناطق مختلف ارومیه به سمت شهرستان های شاهین دژ، چالدران و دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد اعزام شد تا در این مناطق به خاک سپرده شود.
۲۴ فروردین ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید