خانه / نمایش جزییات خبر

عدم خاکسپاری 8 شهید گمنام در امیر چخماق یزد

عدم خاکسپاری 8 شهید گمنام در امیر چخماق یزد
مهدی رضایی" مسئول امور شهدای گمنام کشور ": 8 شهید بزرگوار در نقاط دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد در استان آذربایجان غربی، شهر کلیشاد در استان اصفهان، شهر اهرم در استان بوشهر، و شهر خضری در استان خراسان جنوبی به نقاط تشییع و خاکسپاری این دوره اضافه گردید.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، مهدی رضایی "مسئول امور شهدای گمنام کشور" در گفت و گویی با خمول اظهار داشت: در استان یزد به دلیل مخالفت مسئولین مربوطه شهر، اعم از استاندار و امام جمعه محترم این شهر، علی رغم تثبیت زمین تکیه امیر چخماق این استان از طرف دفتر مقام معظم رهبری و موافقت واقف مربوطه و برنامه ریزی اکثر هیئات مذهبی شهر در این مرحله تشییع انجام نخواهند شد.
وی در ادامه گفت: با توجه به عدم خاکسپاری در نقطه مربوطه ، 8 شهید بزرگوار گمنام در نقاط  دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد در استان آذربایجان غربی، شهر کلیشاد در استان اصفهان، شهر اهرم در استان بوشهر، و شهر خضری در استان خراسان جنوبی به نقاط تشییع و خاکسپاری این دوره اضافه گردید. وی همچنین تصریح کرد؛ تشییع شهدای گمنام در شهر چایپاره از توابع استان آذربایجان غربی در این مرحله تشییع انجام نخواهد شد و شهر چالدران از توابع استان آذربایجان غربی اضافه می گردد.
همچنین با توجه به هماهنگی های جدید صورت گرفته، شهر دهدشت از استان کهکیلویه و بویر احمد،اداره اطلاعات کرمان،دانشگاه دولتی اراک، سپیدان از استان فارس ، دانشگاه گلستان از استان گلستان و شهر کلور از استان اردبیل نیز دراین مرحله تشییع اضافه خواهد شد.لذا با عنایت به تغییرات اخیر تعداد استانها به 30 استان افزایش پیدا خواهد کرد .
۲۱ فروردین ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید