خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر مطهر 10 شهید گمنام در استان تهران تشییع و به خاک سپرده می شود

پیکر مطهر 10 شهید گمنام در استان تهران تشییع و به خاک سپرده می شود
رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اعلام داشت: استان تهران میزبان 10شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) خواهد بود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، سردار محمد باقرزاده" رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح" در گفت و گویی با خمول اظهار داشت:  تعداد10شهید گمنام  از شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در نقاط مختلف استان تهران تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
وی افزود: این شهدا گرانقدر در عملیات های کربلای یک ، کربلای هشت ، کربلای 9 ، محرم ، والفجر مقدماتی ، بدر ، خیبر و تک دشمن در سال 67 به شهادت رسیده اند.
وی همچنین تصریح کرد : اخیرا 176 شهید تفحص شده است که 46 نفر از آنها شناسایی شده و متعلق به استان های آذربایجان شرقی ، اصفهان ، تهران ، خوزستان و مرکزی هستند.
سردار باقرزاده در خصوص محل تدفین این شهدا نیز گفت: این عزیزان در سازمان انرژی اتمی، بوستان دکتر حسابی،بوستان یادواره شهدا، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و منطقه کیانشهر تشییع و تدفین خواهند شد.
لازم به ذکر است با عنایت به عدم آماده شدن و هماهنگی های مربوطه در بوستان امید واقع در منطقه 15 و قوه قضائیه در این مرحله خاکسپاری پیکر مطهر شهید در این نقاط انجام نخواهد شد . 
۲۱ فروردین ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید