خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در استان همدان

تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در استان همدان
استان همدان در سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره(س) میزبان شهید گمنام 28ساله دوران دفاع مقدس می باشد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در گفت وگویی در استان همدان اظهار داشت: استان همدان در سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره(س) میزبان شهید گمنام 28ساله دوران دفاع مقدس می باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان، "محمد جواد زمردیان" در گفتگو با خبرنگار خمول اظهار داشت: پیکر مطهر یک تن از شهدای گمنام که اخیراً در جریان عملیات تفحص پیکرهای شهدا شناسایی شده است، 22 فروردین سال جاری وارد همدان می شود.
زمردیان در ادامه افزود: پیکر مطهر این شهید 28 ساله مربوط به عملیات والفجر 8 (منطقه عملیاتی فاو) می باشد که رد سال 1364 به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.
وی اعلام داشت: پیکر مطهر این شهید گرانقدر در قالب کاروان "خورشید گمنام فاطمی" از روز پنج شنبه مورخ 22 فروردین سال جاری وارد شهرستان ملایر گردیده و در روز یکشنبه 25 فروردین همزمان با سالروز شهادت بی بی فاطمه زهرا(س) طی مراسم با شکوهی به خاک سپرده خواهد شد.
زمردیان تصریح کرد: پیکر این گمنام از تبار فاطمیون با عبور از بخش ها و شهرهایی همچون؛ جوزان، بی غش، زنگنه، قلعه ضرب علی، سامن، کهکدان، انوچ، سلطان آباد (بهاره)، آورزمان، حسین آباد، جوکار و ازندریان مورد استقبال و تشییع مردم شهید پرور این خطه قرار می گیرد.
وی افزود: از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این شهید سرافراز حضور پیکر مطهر در ندامتگاه مرکزی همدان و مراسم شب وداع با شهید همزمان با یادواره شهدای کوی فرهنگیان واقع در مسجد قمر بنی هاشم شهرک فرهنگیان بعد از نماز مغرب و عشاء روز شنبه 24 فروردین ماه می باشد.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان یادآور شد: پس از مراسم وداع با شهید پیکر مطهر به پادگان شهید قهرمان منتقل تا ضمن برگزاری مراسمی در جمع ارتشیان و خانواده های آنان، در نهایت روز یکشنبه 25 فروردین طی مراسم با شکوهی در محل اداره کل اطلاعات استان همدان به خاک سپرده شود.
 

۲۰ فروردین ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید