خانه / نمایش جزییات خبر

شهرستان البرز میزبان دو شهید گمنام است

شهرستان البرز میزبان دو شهید گمنام است
هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)
شهرستان البرز میزبان دو شهید گمنام است
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: در آغاز سال جدید هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، شهرستان البرز میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، داود بهرامی در گفت‌و‌گویی در شهرستان البرز اظهار داشت: این شهرستان در آغاز سال جدید افتخار میزبانی این دو شهید گمنام را خواهد داشت که امید است با ورود آنان، حال و هوای شهرستان دگرگون شده و مردم شهر بهره معنوی کامل از آن به دست آورند.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز بیان کرد: مراسم تشییع و استقبال از شهدای گمنام روز 25 فروردین ماه جاری در شهر الوند صورت خواهد گرفت.
بهرامی اذعان داشت: همچنین پیکر مطهر یکی از شهدا به مدت یک شب میزبان مردم شهر محمدیه و دیگری میزبان مردم شهر الوند خواهد بود تا عاشقان حضرت زهرا (س) در مراسمی معنوی با عنوان «شبی با شهدا» حال و هوای خود را به عطر شهدا معطر کنند.
وی خاطر نشان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان شهرستان البرز و امام جمعه شهر الوند، محل خاکسپاری آنان مشخص خواهد شد.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز عنوان کرد: روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف با خاکسپاری شهدای گمنام بوده که در ساعت 10 صبح همان روز مراسم خاکسپاری صورت می‌گیرد.
بهرامی در پایان ابراز داشت: امید است با ورود این شهدا به شهرستان البرز، سال جدید با یاد و خاطره این شهدا آغاز شود و با توجه به راهبرد حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، تحولات سیاسی و اقتصادی چشم‌گیری در شهرستان البرز که از قطب‌های صنعتی و اقتصادی کشور است، شکل گیرد.
۲۰ فروردین ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید