خانه / نمایش جزییات خبر

دانشگاه آزاد خرم‌آباد به عطر حضور 2 شهید گمنام مزین می‌شود

دانشگاه آزاد خرم‌آباد به عطر حضور 2 شهید گمنام مزین می‌شود
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) دو تن از شهدای گمنام هشت سال جنگ تحمیلی در یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد خرم‌آباد خاکسپاری می‌شوند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، سرانجام پس از حدود پنج سال انتظار آرزوی دیرین دانشجویان دانشگاه آزاد خرم آباد برای تدفین شهدای گمنام در این دانشگاه تحقق یافت و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با عطر حضور خود جلوه ای از بهشت را در فضای دانشگاه آزاد خرم آباد ترسیم خواهند کرد.
این در حالی است که مسئولان دانشگاه آزاد خرم آباد علی رغم محدویت های موجود برای تدفین شهدای گمنام در دانشگاه ها پیش از قطعی شدن تدفین شهدای گمنام در این دانشگاه اقدام به احداث یادمان شهدای گمنام کرده بودند که خوشبختانه امروز پس از گذشت حدود پنج سال از درخواست برای تدفین شهدای گمنام این مهم تحقق یافت.
فرید، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان در ارتباط با تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد خرم آباد در گفت‌وگویی در خرم آباد، تصریح کرد: 26 فروردین ماه جاری که مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است همزمان با سراسر کشور دو تن از شهدای گمنام هشت سال جنگ تحمیلی که در مناطق عملیاتی فاو و قصر شیرین تفحص شده اند در دانشگاه آزاد خرم آباد تدفین می شوند.
 وی با اشاره به اینکه این شهدا در روز یک شنبه، 25 فروردین ماه جاری وارد استان لرستان خواهند شد، تصریح کرد: ستاد استقبال از شهدای گمنام در خرم آباد تشکیل شده است که پس از برگزاری جلسه این ستاد در فرمانداری خرم آباد برای تعیین برنامه های استقبال متعاقبا نتایج این جلسه به اطلاع مردم لرستان بویژه مردم شهید پرور شهرستان خرم آباد رسانده می شود.
 مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان بیان داشت: شهدای گمنام اختصاص یافته به دانشگاه آزاد خرم آباد در محل یادمان شهدای گمنام این دانشگاه تدفین می شوند.
 
۱۹ فروردین ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید