خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر مطهر دو شهید گمنام در سردشت دزفول تشییع و به خاک سپرده می شود

پیکر مطهر دو شهید گمنام در سردشت دزفول تشییع و به خاک سپرده می شود
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس پس از تشییع در شهر سالند بخش سردشت ، در این شهر به خاک سپرده می شود.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، عبدالرضا جوهر زاده ˈ روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: این شهدا همزمان با سراسر کشور در سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) تشییع و خاکسپاری می شوند.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول گفت: این دو شهید 18 و 19 ساله در عملیات والفجر هشت به درجه رفیع شهادت نایل شده که اجساد مطهر آنها اخیرا در منطقه فاو پیدا شد.
وی افزود: پیکر مطهر این دو شهید ، روز شنبه 24 فروردین ماه وارد دزفول شده و پس از استقبال در شهرک المهدی عازم اداره آموزش و پرورش سردشت می شوند.
جوهر زاده با اشاره به برگزاری آیین شبی با شهدا در جوار پیکر مطهر شهدای گمنام در آموزش و پرورش سردشت گفت: آیین تشییع پیکر این دو شهید از ساعت 9 صبح روز یکشنبه ، 25 فروردین ماه از محل آموزش و پرورش سردشت تا پارک کوهستان سردشت برگزار می شود.
وی افزود: ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان سردشت پس از تشییع و خاکسپاری، توسط مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان دزفول طراحی و اجرا می شود و از کلیه مهندسان ، معماران و طراحان دعوت می شود در این امر خیر همکاری و مشارکت کنند.
پیش تر در محل یادمان شهدای دزفول در محل امامزاده رودبند پنج شهید گمنام و در دانشگاه آزاد این شهرستان نیز چهار شهید گمنام به خاک سپرده شده است.

۱۹ فروردین ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید