خانه / نمایش جزییات خبر

2 شهید گمنام در اراک خاکسپاری می‌شوند

2 شهید گمنام در اراک خاکسپاری می‌شوند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از آمادگی کامل این دانشگاه برای خاکسپاری پیکر مطهر 2 شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، مجید رمضانی ظهر دیروز در جلسه هماهنگی مراسم خاکسپاری 2 شهید گمنام اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت یگانه بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر پاک و مطهر دو شهید از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در این دانشگاه آرام خواهند گرفت.
وی تصریح کرد: در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر پنج شهید گمنام تحویل استان مرکزی خواهد شد که از این تعداد دو شهید در شهر فرمهین، دو شهید در دانشگاه علوم پزشکی و یک شهید در دانشگاه اراک خاکسپاری خواهند شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به تشکیل ستاد مراسم تشییع پیکر این شهدا اضافه کرد: این ستاد متشکل از کمیته‌های اجرایی، مالی و پشتیبانی، فرهنگی و هنری، فنی و عمرانی، امنیتی و انتظامی و تبلیغات و اطلاع‌رسانی است که مسئولیت برگزاری این مراسم را بر عهده دارند.
رمضانی گفت: برنامه‌ریزی به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم صورت گرفته است و امیدواریم با حضور مردم قدرشناس و همیشه در صحنه استان شاهد برگزاری مراسم پرشور و در شان شهدا باشیم.
وی برگزاری مسابقه عکاسی، ایستگاه صلواتی و مراسم مداحی در محل دفن این شهدا، مراسم شبی با شهدا، قرائت زیارت عاشورا و ... را از برنامه‌های جانبی این مراسم عنوان کرد.
همزمان با سالروز شهادت دخت گرامی رسول الله (ص) پیکر پاک 176 شهید گمنام در کشور تشییع و به خاک سپرده خواهد شد که استان مرکزی میزبان پیکر پاک پنج تن از این عزیزان است.
۱۹ فروردین ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید