خانه / نمایش جزییات خبر

سه شهید گمنام در خراسان شمالی تشییع می‌شوند

سه شهید گمنام در خراسان شمالی تشییع می‌شوند
استاندار خراسان شمالی گفت: سه شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در خراسان شمالی تشییع خواهند شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، محمود احمدی‌بیغش عصر دیروز در نشست با مدیران استان با گرامیداشت یاد دو هزار و 700شهید خراسان شمالی اظهار کرد: این شهدا مربوط به عملیات‌های سال‌های دفاع مقدس بودند که طی عملیات تفحص‌ شهدا شناسایی شدند.
وی با بیان اینکه همه در قبال آرمان‌های شهدا مسئول هستند، تصریح کرد: باید به تأسی از شهدا منویات رهبری را در حوزه‌های مختلف محقق سازیم.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی، برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم را از مصادیق حماسه سیاسی برشمرد و گفت: ملت بار دیگر با حضور پررنگ خود در انتخابات حماسه بزرگی خلق خواهند کرد.
وی تأکید کرد: بی‌تردید ملت ایران در استمرار حضور گسترده در عرصه‌های دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی با شرکت پرشور در انتخابات سال جاری حماسه سیاسی دیگری را رقم می‌زنند و برگ زرینی بر افتخارات انقلاب در عرصه‌های ملی و بین‌المللی ثبت می‌کنند.
به گفته احمدی‌بیغش، با حماسه که ملت ایران در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی، رقم خواهند زد، دشمنان نظام اسلامی شکست سختی را تجربه خواهند کرد.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی به حماسه مردم خراسان شمالی در استقبال از معظم‌له اشاره کردند، گفت: این مهم برگی بر اوراق افتخارات مردم استان بود که صرفاً پس از 30 سفر رهبری در پیام نوروزی شاهد بودیم.
استاندار خراسان شمالی در پایان عنوان کرد: بی‌تردید مهم‌ترین رویداد استان در سال گذشته حضور 100 هزار نفر از مردم استان در استقبال از رهبری در بجنورد بود که این خیلی ارزشمند است.
۱۹ فروردین ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید