خانه / نمایش جزییات خبر

فضای کهگیلویه و بویراحمد با 6 شهید گمنام بهشتی می‌شود

فضای کهگیلویه و بویراحمد با 6 شهید گمنام بهشتی می‌شود
تشییع پیکرهای مطهر شش شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، ‌روز پنج‌شنبه 22 فروردین در شهر یاسوج برگزار میشود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، ظهر دیروز نشست هم‌اندیشی برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شش شهید گمنام استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
سید حسین صابری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که بار دیگر فضای استان ‌با حضور پیکرهای مطهر شهدا،‌ عطرافشانی می‌شود، افزود: این مراسم ساعت 11 پیش از ظهر روز 22 فروردین از محل ستاد معراج شهدا یا کانون فرهنگی بسیج با حضور مردم آغاز می‌شود و در مکان حسینیه عاشقان ثارالله به اتمام می‌رسد.
وی در ادامه افزود: مراسم وداع با شهدا پنج‌شنبه شب با اقامه نماز جماعت و دعای کمیل در محل حسینیه عاشقان ثارالله‌ برگزار می‌شود و همچنین روز جمعه صبح دعای ندبه در این مکان برگزار خواهد شد.
صابری با بیان این‌که روز جمعه دیدار با بدن‌های مطهر شش شهید گمنام برای عموم آزاد است، افزود: پیکرهای پاک شهدا ‌عصر جمعه پس از برگزاری دعای سمات به سمت شهرهای لنده، ‌دهدشت و دنا‌ رهسپار می‌شوند.
استاندار با بیان این‌که مردم شهرستان‌های لنده، ‌دهدشت و دنا با استقبال از پیکرهای شهدا و تجدید میثاق با آنان ‌پذیرای اجساد مطهر شهیدان گمنام هستند و مراسم مختلف وداع با شهدا نیز در این شهرستان‌ها برگزار می‌شود، اظهار داشت: روز 25 فروردین همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ‌پیکرهای پاک شهدا در شهرهای سی‌سخت، ‌لنده و دهدشت ‌دفن می‌شوند.
وی گفت: از اقشار مختلف مردم استان، ‌هیئت‌های مذهبی، ‌اصناف و کسبه، ‌بسیجیان و ... جهت حضور پرشور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.
۱۷ فروردین ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید