خانه / نمایش جزییات خبر

شهر صیدون میزبان دو شهید گمنام می‌شود

شهر صیدون میزبان دو شهید گمنام می‌شود
فرمانده سپاه باغملک از تشییع دو شهید گمنام در شهر صیدون از توابع شهرستان باغملک در ایام فاطمیه دوم خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، سیدعبدالمطلب رحیمی‌حسینی با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) دو شهید گمنام در شهر صیدون تشییع می‌شود، اظهار داشت: این شهدای والامقام در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر دستان مردم شهیدپرور شهر صیدون تشییع می‌شوند.
به گفته فرمانده سپاه شهرستان باغملک، مراسم تشییع شهدای گمنام شهر صیدون صبح روز یکشنبه 25 فروردین‌ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه پیکر مطهر این شهدای بزرگوار چندی پیش توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مناطق عملیاتی کشف شده است، میزبانی شهدای گمنام را توفیقی از سوی خداوند دانست و ادامه داد: اطمینان دارم که خداوند متعال نگاه ویژه‌ای به ما داشته است که برای دومین میزبان شهدای گمنام می‌شویم.
رحیمی‌حسینی با بیان اینکه همه باید قدردان این عنایت خداوند باشیم که میزبان دو لاله پرپر گمنام دیگر می‌شویم، افزود: ما هرچه داریم از شهدای والامقام است؛ خدا را شکر می‌کنیم که می‌توانیم دوباره میزبانی شهدا باشیم و شهدای گمنام میهمان شهر ما می‌شوند.
فرمانده سپاه شهرستان باغملک با بیان اینکه مردم باغملک صبح روز سه‌شنبه 25 مهرماه پیکر دو شهید گمنام را تشییع و در تپه‌های نورالشهدا واقع در محله درویشان به خاک سپردند، خاطرنشان کرد: این دو شهید گمنام 20 ساله و 22 ساله هستند که به ترتیب در مناطق عملیاتی سلمانیه عراق و شوش و در عملیات‌های والفجر 9 و فتح‌المبین به شهادت رسیده‌اند.
۱۰ فروردین ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید