خانه / نمایش جزییات خبر

کردستان میزبان 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود

کردستان میزبان 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: پیکر مطهر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس در آینده‌ای نزدیک در این استان تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، محمدرضا شرف‌بیان درگفت وگویی اظهار کرد: این شهدا در دانشگاه کردستان و پارک شهدای شهرستان کامیاران به خاک سپرده می‌شوند. زمان دقیق تشییع این یادگاران جنگ تحمیلی هنوز قطعی نشده ولی به طور یقین در فروردین ماه جاری استان میزبان این شهدای گرانقدر خواهد بود.
وی با اشاره به وجود 2 هزار نقطه یادمانی دوران دفاع مقدس در استان کردستان عنوان کرد: در حال حاضر تنها 8 یادمان در استان مورد بازدید عموم مردم قرار می‌گیرد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان ادامه داد: پیش‌بینی شده که امسال 20 یادمان دیگر در استان برای بازدید مردم و کاروان‌های راهیان نور آماده شود که تحقق این امر نیازمند تامین بودجه لازم است که امیدواریم مسئولان در این رابطه بنیاد را همراهی کنند.
شرف‌بیانی خاطرنشان کرد: در ایام عید نوروز امسال تاکنون بیش از 2 هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور از مجموعه یادمان‌های استان بازدید کردند.در سال گذشته حدود 21 هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی در استان کردستان بازدید کردند.
وی اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون نیز 15 هزار نفر از استان کردستان در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان استقبال خودجوش مردم در ایام نوروز از یادمان‌های شهدا را بسیار چشمگیر خواند و بیان داشت: استقبال و حضور مردم در یادمان‌های شهدای استان نوروز امسال نسبت به سنوات گذشته افزایش داشته است.
۱۰ فروردین ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید