خانه / نمایش جزییات خبر

عقد آسمانی دو دانشجوی مازندرانی در کنار مزار شهدای گمنام

عقد آسمانی دو دانشجوی مازندرانی در کنار مزار شهدای گمنام
مراسم عقد دو دانشجوی مازندرانی روز گذشته در جوار مزار پنج شهید گمنام شهرستان قائمشهر برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، مراسم عقد دو دانشجوی مازندرانی روز گذشته در جوار مزار پنج شهید گمنام شهرستان قائمشهر برگزار شد.
در حالی که ازدواج‌های تجملاتی روز به روز در حال افزایش است، یک زوج جوان پیوند ازدواج خود را در کنار شهدای گمنام برگزار کردند.
هادی عبداللهی و فاطمه ذاکری‌خطیر، این زوج دانشجو هدف از برگزاری مراسم ازدواج خود در کنار مزار شهدای گمنام را زنده نگه داشتن یاد شهداء، پیروی از ولایت فقیه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان عنوان کردند.
هادی عبداللهی در این زمینه گفت: شهدا در همه جا شاهد و ناظر بر اعمال هستند و بر این اساس بود این نقطه را برای نخستین روز زندگی مشترک انتخاب کردیم.
وی افزود: برگزاری مراسم‌های ساده و بدون گناه موجب می شود که دعای شهدا و امام زمان (عج) پشت سر همه زوج های جوان باشد.
عبداللهی اضافه کرد: انتخاب گلزار شهدای گمنام به جای سفره‌های مجلل عقد، با این هدف برگزار شد که رشادت‌های رزمندگان اسلام را در طول زندگی فراموش نکنیم و همگان بدانند که هنوز نسل جوان و سوم انقلاب، آرامش امروز و فردایمان را مدیون خون شهدا هستند.
وی اضافه کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و برگزاری این مراسم با توافق و موافقت کامل هر دو خانواده بوده و موجب رضایت آنان شده بود.
فاطمه ذاکری‌خطیر نیز دراین رابطه گفت: همه زندگی خود را مدیون شهدا هستیم و این امر موجب ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بین جوانان خواهد شد و امیدوارم سایرجوانانی که درآستانه ازدواج قرار دارند، به دور از تشریفات و هزینه های اضافی به فکر اصل سنت ازدواج باشند.
وی افزود: دوست داشتم مراسم آغاز زندگی ام در جوار شهدای گمنام برگزار شود و به همه اعلام کنیم که در کنار شهدا هم می توان شادی کرد و فرهنگ شهادت را در کنار آنان زمزمه کرد.
 
۷ فروردین ۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید