خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر مطهر شهدای عملیات‌های خیبر و والفجر 8 به وطن باز می‌گردند/ زمان 23 اسفند

پیکر مطهر شهدای عملیات‌های خیبر و والفجر 8 به وطن باز می‌گردند/ زمان 23 اسفند
فرمانده ستاد قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ایران از بازگشت پیکر پاک تعدادی از شهدای عملیات‌های خیبر و والفجر هشت به وطن خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، حسین عشقی امروز در گفت‌وگویی در اهواز اظهار کرد: پیکر پاک تعدادی از شهدای عملیات‌های خیبر و والفجر هشت به وطن باز می‌گردد.
وی افزود: آیین تبادل پیکر شهدای دو عملیات خیبر و والفجر هشت روز چهارشنبه ساعت 10 صبح در پایانه مرزی شلمچه واقع در خرمشهر انجام خواهد شد.
*میعادگاه پایانه مرزی شلمچه
فرمانده ستاد قرارگاه عملیاتی کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکر شهدای والامقام که در عملیات‌های والفجر هشت و خیبر به شهادت رسیده‌اند با حضور کاروان‌های راهیان نور 23 اسفندماه سال جاری از مرز شلمچه از کشور عراق تحویل گرفته خواهند شد.
وی ادامه داد: پیکر مطهر این شهدای بزرگوار در یک ماه گذشته در مناطق عملیاتی فاو و جزیزه مجنون در خاک عراق، توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شده است.
عشقی اعلام تعداد شهدای تفحص شده را به آینده موکول کرد و گفت: جسد 20 عراقی‌ نیز که در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور پیدا شده به مقامات عراقی تحویل داده می‌شود.
*انتقال به معراج شهدای اهواز
فرمانده ستاد قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: پیکر مطهر شهدا پس از بازگشت به وطن و زیارت کاروان‌های راهیان نور به معراج شهدای اهواز پادگان شهید محمودوند واقع در سه راه خرمشهر انتقال داده می‌شود.
وی در پایان بیان کرد: عموم مردم به‌ویژه کاروان‌های راهیان نور می‌توانند برای زیارت عطر این شهدا، به پادگان شهید محمودوند و معراج شهدای اهواز مراجعه کنند و از فیض معنوی حضور بهره‌مند شوند.
۲۱ اسفند ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
ابوالفضل
۱۳۹۲/۰۱/۰۵ Iran
5
0
0

نسیمی جان فزا می اید بوی کربوبلا می اید


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید