خانه / نمایش جزییات خبر

یادواره شهدای گمنام و جاوید الاثر رودان برگزار می شود

یادواره شهدای گمنام و جاوید الاثر رودان برگزار می شود
فرماندار رودان با بیان اینکه عزت،آرامش و امنیت امروز کشور مرهون ایثارگری و خون شهداست؛از برگزاری یادواره شهدای گمنام و جاوید الاثر در اردیبهشت سال 92 در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، غلامرضا نظر نژاد شنبه با بیان اینکه اطاعت از ولایت فقیه،بصیرت،دشمن شناسی،آزادگی،مقاومت،پایداری،ایمان و آگاهی مهمترین پیام شهدای انقلاب اسلامی است؛ تجدید میثاق با آرمان های والای امام راحل و شهدا، آشنائی و پیوند نسل جوان با اهداف این اسوه های رشادت و شهامت را از اهداف مهم و محوری برگزاری این یادواره در شهرستان رودان برشمرد.
وی در ادامه حضور مردم در برنامه ها و مناسبت های ملی و مذهبی را نشانگر روحیه ایثار و شهادت در وجود مردمان خداجوی این منطقه دانست و با اشاره به ظرفیت های عظیم شهرستان رودان در حوزه فعالیت های فرهنگی و مذهبی بر توسعه و تقویت این توانمندی ها با استفاده از برنامه های مهم و اثرگذار تاکید کرد.
این مسئول با تاکید بر اینکه سیره عملی و رفتاری شهدا همواره باید به عنوان الگو و سرمشق زندگی تمام آحاد جامعه باشد؛ترویج،تعمیق و نهادینه کردن فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت را تکلیف همگان و اولویت مهم کاری تمامی مسوولان دانست.
نظر نژاد دیدار با خانواده های شاهد و ایثارگر و رفع مشکلات و نارسائی های احتمالی فراروی آنان را یکی از برنامه های مستمر و مداوم خود و دیگر مسوولان در ایام و مناسبت های خاص ملی و مذهبی عنوان کرد و از برگزاری آئین تحویل سال نو در گلزار شهدای رودان خبر داد.
وی اظهار کرد: آئین ملی تحویل سال نو در جوار تربت پاک و مطهر شهدا و با حضور گسترده خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و مردم ولایی،انقلابی و خداجو در تمامی بخش ها و روستاهای این شهرستان برگزار می شود.
مردم ولایی و خداجوی شهرستان رودان در دوران هشت سال دفاع مقدس با اعزام غیور مردان قهرمان به جبهه های حق علیه باطل و تقدیم بیش از 200 شهید،جانباز و اسیر؛ بزرگترین سرمایه های خود را فدای اسلام و انقلاب کردند.

۲۰ اسفند ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید