خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری محفل انس با قرآن در حرم شهدای گمنام ورامین

برگزاری محفل انس با قرآن در حرم شهدای گمنام ورامین
مراسم معنوی انس با قرآن کریم با حضور همه اقشار مردم در حرم شهدای گمنام شهر ورامین برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ،بعداز ظهر دیروز مراسم معنوی انس با قرآن کریم با حضور همه اقشار مردم در حرم شهدای گمنام شهر ورامین برگزار شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه برگزاری مراسم‌های معنوی و مذهبی محلی، مراسم انس با قرآن کریم در حسینیه ثارالله مجموعه فرهنگی گلزار شهدای گمنام شهر ورامین برگزار شد.
محمد راشدی بیان داشت: در این مراسم که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین با همکاری هیئت رزمندگان اسلام شهرستان ورامین و با حضور اقشار مختلف مردم و خصوصا جوانان پرشور و مومن ورامینی برگزار شد، استاد حمید شاکرنژاد، قاری برجسته ایرانی، به قرائت سوره‌‌های از قرآن کریم پرداخت.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری در پایان تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، حضور ائمه جماعات مساجد شهر، بانوان، جوانان و نوجوانان ورامینی در این مراسم از ویژگی‌های آن بود.
ورامین شهری است در بخش مرکزی شهرستان ورامین در استان تهران است که جمعیت آن بر پایه آمار نفوس ومسکن سال 85 برابر با 208 هزار و 996 نفر است.
۱۵ اسفند ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید